آخرین اخبار از یمن/

ادامه عملیات موفق نیروهای ارتش یمن علیه مزدوران سعودی

ادامه عملیات موفق نیروهای ارتش یمن علیه مزدوران سعودی
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 14:55

عملیات موفق نیروهای ارتش یمن وکمیته های مردمی علیه مواضع مزدوران سعودی در ساعات اخیر همچنان ادامه داشت.

العالم - یمن

نیروهای ارتش یمن وکمیته های مردمی در ساعات اخیر عملیات موفقی را علیه مواضع مزدوران سعودی انجام داده اند که مهم ترین آن به شرح زیر است :

نیروهای توپخانه ای و یگان های موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی ، مواضع مزدوران سعودی را هدف قرار دادند و رسانه های سعودی به کشته شدن سه تن از نظامیان سعودی در درگیری های آن سوی مرزها اقرار کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، یک منبع نظامی یمنی در بیانیه ای که خبرگزاری رسمی یمن "سبأ" آنرا منتشر کرد، اعلام کرد یگان های توپخانه ای ارتش یمن و کمیته های مردمی ، مواضع نظامیان سعودی در رقابه الزح ، الهنجر، المسنا در عسیر حمله کردند و دو تن از مزدوران ارتش سعودی در تبه الخزان در مقابل گذرگاه علب به ضرب گلوله تک تیراندازان یمنی کشته شدند.

در نجران، نیز حملات موشکی و توپخانه ای ، مواضع نظامیان سعودی در الشبکه و قوه نجران را هدف قرار داد.

یک نظامی سعودی نیز در پشت پایگاه الشبکه توسط تک تیراندازان یمنی کشته شد.

همچنین نیروهای توپخانه ارتش یمن، مواضع مزدوران ارتش سعودی در پایگاه عباسه را هدف قرار دادند.

توپخانه ارتش یمن همچنین مواضع نظامیان سعودی در جبل قیس در منطقه جیزان را هدف قرار داد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ سعودی نیز از کشته شدن نظامیان سعودی به نام های عبدالله محمد حمدي،زايد الماسدي، نايف عسيری در درگیری با ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های جنگ آن سوی مرزها خبر داد.

منبع یاد شده تاکید کرد که نیروهای قهرمان ارتش و کمیته های مردمی با اجرای عملیات تهاجمی به مواضع مزدوران د رمنطقه صرواح در استان مآرب ، اجرا کردند و چهار نفر از مزدوران سعودی در عملیات متفرقه در این منطقه کشته شدند.

همچنین تلاش مزدوران سعودی برای نفوذ به حریب نهم که دومین تلاش ازنوع خود بود، از سوی نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی ناکام ماند و نیروهای یگان موشکی، با موشک زلزال 1 به مواضع مزدوران سعودی در المناره حمله کردند.

درتعز نیز ، مواضع مزدوران سعودی در الهاملی و مواضع دیگر از جمله بیرپاشا هدف حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت.

همچنین نیروهای قهرمان ارتش یمن و کمیته های مردمی با اجرای عملیات تهاجمی علیه مواضع مزدوران سعودی در شمال اردوگاه خالد و تپه فجر، شماری از آنان را به هلاکت رساندند و عده ای دیگر را نیز مجروح کردند.

هشت نفر از آنان نیز درمنطقه الضباب ، 5 نفر از آنان در الهاملی از توابع موزع و دو نفر دیگر نیز در المعافر هدف گلوله تک تیراندازان یمنی قرار گرفتند.

 منبع یاد شده افزود که تعدادی از مزدوران سعودی در کمین ارتش و کمیته های مردمی در البیضاء کشته شدند ویک مزدور سعودی در ذی ناعم به ضرب گلوله تک تیراندازان یمنی کشته شدو نیروهای ارتش و کمیته های مردمی از تلاش مزدوران سعودی برای نفوذ به تبه السفینه جلوگیری کردند و عده ای از آنان دراین دفع حمله، کشته و یا مجروح شدند.

منبع یاد شده همچنین اعلام کرد که توپخانه ارتش یمن و کمیته های مردمی، مواضع مزدوران سعودی در اردوگاه الصدرین در مریس از توابع الضالع را هدف قرار دادند.

همچنین اباذر محمد صالح مزدور سودانی نیز به ضرب گلوله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در جبهه میدی کشته شد.

215

پربیننده ترین خبرها