زخمی شدن 14 غير نظامی بر اثر حملات خمپاره ای تروريست ها به دمشق و حومه آن

زخمی شدن 14 غير نظامی بر اثر حملات خمپاره ای تروريست ها به دمشق و حومه آن
جمعه 19 آبان 1396 - 04:11

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا ) از دمشق ،دست کم 14 غیرنظامی بر اثر حملات خمپاره ای تروریست های مسلح به دمشق و حومه آن زخمی شدند.

یک منبع در ستاد فرماندهی پلیس استان دمشق گفت تروریست های مسلح روز پنجشنبه با شلیک 9 خمپاره به محله های الاسد، الشاغور، منطقه کشکول و منطقه مسکونی حرستا در دمشق و حومه آن بار دیگرتوافقنامه ایجاد منطقه کاهش تنش درغوطه شرقی را نقض کردند.

این منبع تاکید کرد گروههای مسلح مستقر در برخی مناطق غوطه شرقی در حومه دمشق با شلیک پنج خمپاره به منطقه الاسد دست کم سه غیر نظامی را زخمی کردند که دو تن از آنان کودک هستند.

در این حمله همچنین خساراتی به تعدادی از خانه ها وارد شد.

منبع پلیس گفت محله کشکول در منطقه جرمانا نیز هدف دو گلوله خمپاره گروههای مسلح قرار گرفت و خساراتی به چند واحد مسکونی وارد شد.

گروههای مسلح همچنین با شلیک دو خمپاره به محله الشاغور دست کم دو غیر نظامی را زخمی و خساراتی هم به ساختمان مسجد الاحمر وارد کردند.

منطقه العباسیین دمشق نیز هدف یک خمپاره گروههای مسلح قرار گرفت. این حمله تلفاتی نداشت اما خساراتی به چند واحد مسکونی وارد کرد.

گروههای مسلح دیشب نیز با شلیک یک خمپاره به طرف ساختمانی در منطقه العباسیین دست کم نه غیر نظامی را زخمی کردند که حال سه تن از آنان وخیم است.

پربیننده ترین خبرها