واکنش برانکو به جدایی‌اش از پرسپولیس 

واکنش برانکو به جدایی‌اش از پرسپولیس 
شنبه 20 آبان 1396 - 12:11

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال جدایی‌اش از این باشگاه در صورت رفتن علی اکبر طاهری واکنش نشان داد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد کرواسی با ایران همگروه نشود.

العالم-ایران/ورزشی

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه کنگره فوتبال کلینیک در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه به دکتر هراتیان و تیم او تبریک می گویم که توانستند چنین کنگره‌ای را برگزار کنند. علم پزشکی نقش پررنگی در توسعه فوتبال دارد. این کلینیک نقش بسزایی در تشخیص و پیشگیری از آسیب های ورزشی دارد. من به عنوان مربی از پزشکی فوتبال باخبر هستم و رابطه خوبی بین مربیان و پزشکان وجود دارد.

وی افزود: در باشگاه ها امکانات پزشکی محدود است. ایفمارک این کمک را می کند که کمتر کمبودها را احساس نکنیم. غیر از پیشگیری و درمان، اطلاعات خوبی هم در اختیار مربیان قرار می دهد. این موضوع می تواند نقش بسزایی در ورزش ایران داشته باشد و باید به داشتن چنین مرکزی افتخار کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا در این کنفرانس سخنرانی نداشت اظهار داشت: من صحبت هایم را در مقدمه انجام دادم و ویدئوهایی هم در خلال این همایش پخش شد که در آنها صحبت داشتم. اکنون هم در جمع خبرنگاران صحبت می کنم.

برانکو ایوانکوویچ درباره برد کرواسی مقابل یونان در پلی آف انتخابی جام جهانی و افزایش احتمال صعود این تیم به جام جهانی اظهار داشت: به تیم ملی کشورم افتخار می کنم و تبریک می گویم که به برد خوبی دست یافت.  فکر می کنم کرواسی کار راحتی در بازی برگشت داشته باشد. فقط امیدوارم کرواسی در جام جهانی با ایران هم گروه نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی خاطر نشان کرد: هیچ صحبتی با هیچ بازیکنی نداشتیم. برای جذب بازیکن ممنوعیت داریم و نمی توانیم بازیکن بگیریم.

وی درباره شرایط تیم ملی ایران و بازی با تیم هایی مانند پاناما یادآور شد: تیم های آن منطقه متفاوت بازی می کنند. ایران هم احتمال دارد با یکی از تیم های همان منطقه بازی کند. بازی و تفکر آنها متفاوت است. پیدا کردن تیم های قدرتمند ساده نیست و باید بهترین ها را به عنوان حریف انتخاب کرد.

برانکو در باره اینکه چرا همچون زمان حضور وی در تیم ملی فوتبال ایران، بازی با تیم های قدرتمند را انجام نمی دهیم اظهار داشت: مسلم است بازی با تیم های بزرگتر خوب است تا بازیکنان، شرایط بازی با تیم های قدرتمند را حس کنند و بدانند کجا هستند. خوب است که تیم ملی با تیم های قدرتمند بازی کند و حتی باشگاه ها هم بازی بزرگ داشته باشند، چون تجربه با بازی کردن به دست می آید.

وی درباره استعفای طاهری از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت:  آن طور که می دانم آقای طاهری اکنون در کربلاست. من هم از مسئولان باشگاه شنیده ام او استعفا کرده است.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پایان و در واکنش به این پرسش که آیا اگر طاهری برود شما هم قراردادتان را با پرسپولیس تمدید نمی کنید؟ گفت: اگری وجود ندارد!

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها