ادامه کارشکنی علیه تیم های ایرانی؛

سعودی ها به امارات خط دادند: در ایران بازی نکنید!

سعودی ها به امارات خط دادند: در ایران بازی نکنید!
شنبه 20 آبان 1396 - 16:46

تیم های ایرانی در فصلی که گذشت دردسر بزرگی را در مصاف با تیم های عربستانی تجربه کردند.

العالم _ ایران / ورزشی

 در حالی که میزبانی مقابل این تیم ها اهمیت زیادی برای فوتبال ایران دارد در فصلی که گذشت تمام مصاف های دو کشور در کشور ثالث انجام شد مسئله ای که بیشتر به سود عربستانی ها بود تا ایران. برگزاری دیدارهای تیم های دو کشور در مسقط و یا ابوظبی هم به لحاظ شرایط جوی و هم حضور تماشاگران به سود عربستانی ها بود در شرایطی که به نظر می رسد در فصل جدید لیگ قهرمانان نیز این وضعیت ادامه داشته باشد.

نشریه الإقتصادیه با اعلام این خبر نوشته عربستان و همین طور امارات تصمیمی برای حضور در ایران در فصل جدید ندارند و خواستار برگزاری دیدارهای خود با تیم های ایرانی در زمین بی طرف هستند. این دو کشور با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر ایران نام قطر را نیز مطرح کردند و اعلام کردند با تیم های قطری نیز تنها در زمین بی طرف بازی می کنند.

محمد الشیخ سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان با اشاره به این موضوع گفته است: تا الان هیچ تغییری در روابط سیاسی عربستان با ایران و قطر به وجود نیامده و باید بگویم که تیم‌های عربستانی در ایران و قطر به میدان نخواهند رفت.

سعید الطنیجی نائب رئیس فدراسیون فوتبال امارات هم در این باره گفت: کشور امارات همواره با عربستان همراه و همیار بوده است

به نوشته این روزنامه دو کشور عربستان و امارات، عمان و اردن را به عنوان میزبان دیدارهای تیم های خود با ایران و قطر معرفی کرده‌اند. جالب این است که عربستانی ها در چند وقت اخیر تلاش زیادی کردند امارات را نیز در موقعیت مشابه خود قرار دهند. آنها به اماراتی ها خط دادند که موجی را در خصوص عدم حضور در ایران مطرح کنند و درخواست رسمی خود را نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها