ترامپ: چرا كيم به من می گوید پیر

ترامپ: چرا كيم به من می گوید پیر
يکشنبه 21 آبان 1396 - 05:10

رئیس جمهوری آمریکا در چند پیام توئیتری آخرین مواضع خود را در قبال کره شمالی و اجلاس اپک بیان کرد و نوشت که می خواهد بحران های کره شمالی، سوریه، اوکراین، تروریسم را حل کند.

دونالد ترامپ در صفحه توئیتری خود  نوشت: شی جینپینگ رئیس جمهور چین خاطر نشان کرد که درحال افزایش دادن تحریم ها علیه کره شمالی است. او گفت که می خواهد آنها(کره شمالی) عاری سازی هسته ای شوند. پیشرفت درحال تحقق است.
دونالد ترامپ در توئیت دیگری درباره کره شمالی نوشت: چرا کیم جونگ اون باید با  پیر نامید من ، به من توهین کند درحالیکه من هرگز او را  کوتوله و چاق  خطاب نکردم. چه خوب! من سخت تلاش می کنم تا دوستش باشم و شاید روزی برسد که این امر رخ دهد.
رئیس جمهور امریکا افزود: آیا رسانه دروغ پراکنی(خبر جعلی) به یاد دارد که وقتی هیلاری کلینتون شیاد وزیر خارجه بود به روسیه التماس می کرد که با فشردن دکمه  ری ست دوست ما شود؟ اوباما نیز تلاش خود را کرد  اما کمترین رابطه عاطفه بین آنها(اوباما و پوتین) وجود داشت.
دونالد ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: وقتی همه افراد متنفر و احمق درک می کنند که داشتن رابطه خوب با روسیه چیز خوبی است، چنین چیزی بد نیست! آنها همیشه سیاسی کاری می کنند که برای کشور بد است. من می خواهم (موضوعات) کره شمالی، سوریه، اوکراین، تروریسم را حل کنم و روسیه واقعا می تواند کمک کند!
دونالد ترامپ افزود: با پوتین رئیس جمهور آمریکا در اجلاس همکارهای اقتصادی آسیا- اقیانوس آرام دیدار کردم. بحث های خوبی درباره سوریه صورت گرفت.  به کمک وی و چین برای حل کردن بحران خطرناک کره شمالی امیدا دارم. پیشرفت درحال محقق شدن است.
ترامپ در توئیتی دیگر نوشت:در هانوی ویتنام نشست خبری مشترک خواهیم داشت و سپس عازم مقصد نهایی سفر خواهیم شد که فیلیپین خواهد بود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها