جزئیات وقوع زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتری در کرمانشاه

جزئیات وقوع زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتری در کرمانشاه
يکشنبه 21 آبان 1396 - 23:13

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتری در کرمانشاه گفت: شش تیم ارزیاب جهت بررسی ابعاد زمین‌لرزه و خسارات احتمالی به منطقه اعزام شدند.

العالم - ایران 

ساعتی پیش زلزله ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر شهرستان کرمانشاه را لرزاند.

22:57/ مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در ارتباط با جزئیات زمین‌لرزه در کرمانشاه اظهار داشت: این زمین‌لرزه ساعت 21:48 دقیقه به بزرگی 7.3 ریشتر در منزله ازگله کرمانشاه رخ داده است.

وی افزود: شش تیم ارزیاب جهت بررسی ابعاد زمین‌لرزه به منطقه اعزام شده‌اند که تاکنون از خسارات جانی این زمین‌لرزه گزارشی واصل نشده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی جهت کمک به حادثه دیدگان احتمالی از آمادگی صددرصدی برخوردارند.

22:59/ پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در ارتباط با زمینه لرزه 7.3 ریشتری در کرمانشاه گفت: تیم‌های ارزیاب اورژانس دقایقی پس از وقوع حادثه به منطقه زلزله‌زده اعزامم شدند.

وی با اشاره به اینکه هنوز از تلفات این حادثه گزارش دقیقی واصل نشده است، گفت: براساس بررسی‌های اولیه 2 نفر به دلیل این حادثه مصدوم شده و احتمال افزایش آمار مصدومان زیاد است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ضمن توصیه به مردم مبنی براینکه آرامش خود را حفظ کنند، گفت: نیروهای اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان در حالت آماده‌باش هستند.

پربیننده ترین خبرها