یک فعال سیاسی بحرینی:

جان تازه ای برای انقلاب بحرین

جان تازه ای برای انقلاب بحرین
جمعه 25 فروردين 1391 - 07:49

يك فعال سياسي بحريني اعتصاب غذاي طولاني عبدالهادي الخواجه فعال بحريني را سبب جان گرفتن دوباره انقلاب بحرين دانست.

"محمد كاظم الشهابي"روز پنج شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: وضعیت جسمانی دو قهرمان بحريني يعني عبدالهادي الخواجه و حسن مشيمع به شدت وخيم است و متاسفانه در آستانه مرگ قرار گرفته اند؛ امروز الخواجه با جلادان آل خليفه مذاكره كرد و قرار شد در مقابل آشاميدن مقداري آب با خانواده خود ملاقات كند، او در اين ملاقات به خانواده اش خبر داد كه دچار بي هوشي هاي متوالي مي شود اما تا وقتي خواسته اش برآورده نشود، به اعتصاب غذا ادامه خواهد داد.

فعال سیاسی بحرینی، گفت: امکان ندارد که رژيم آل خليفه الخواجه را آزاد كند، زيرا اين رژيم به خوبي مي داند كه آزادي الخواجه به مثابه جان گرفتن انقلاب 14 فوريه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در واقع رژيم آل خليفه به دنبال يكي از دو احتمال است، يا اينكه الخواجه به شهادت برسد و يا وضعیت جسمانی او به حدي وخيم شود كه ديگر قادر نباشد نقشي در انقلاب ايفا كند.

الشهابی در ادامه گفت: رژيم آل خليفه ترجيح مي دهد براي مدتي كوتاه، اعتراضاتي گسترده را تحمل كند تا اينكه خود را گرفتار آزادي الخواجه كند.

وي افزود : در اعتراض به وضعیت جسمانی وخيم الخواجه و حسن مشيمع تحصني در مقابل سفارت آمريكا در لندن پايتخت انگليس برگزار شد كه علي مشيمع فرزند حسن مشيمع و شماري از شخصيت هاي برجسته بحريني نيز در آن شركت داشتند.

محمد كاظم الشهابي از شكل گيري تحركات گسترده در سطح داخلي براي اعلام همبستگي با الخواجه خبر داد و افزود : در خارج از كشور نيز تحصن ها و اعتصاب هايي در پايتخت هاي مختلف جهان برگزار شده است، اما رژيم آل خليفه هيچ يك از اين درخواست ها را نپذيرفته است و در اين لجبازي به حمايت آمريكا و رژيم اشغالگر سعودي دلگرم است.

13/04-23:49

پربیننده ترین خبرها