هشدار عالم بحرینی درباره خطر بزرگ

هشدار عالم بحرینی درباره خطر بزرگ
جمعه 25 فروردين 1391 - 14:26

رييس شوراي علماي بحرين به مسئولان رژيم آل خليفه درباره کشيده شدن اين کشور به سوي خطرات بزرگتر هشدار داد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "آیت الله شیخ عیسی قاسم" در خطبه نماز جمعه امروز منطقه الدراز بحرین گفت: اقدامات افراطی گرایانه اوضاع بحرین را بحرانی تر کرد، و به هر میزان که بحران سیاسی در این کشور ادامه یابد، خسارتها بیشتر خواهد شد و کشور در معرض خطری بزرگتر قرار خواهد گرفت.

شیخ عیسی قاسم افزود: مسالمت آمیز بودن حرکت مردم بحرین که بسیار قابل قدردانی است، رژیم و همدستان خارجی آن را در تنگنا قرار می دهد.

وی تأکید کرد: این حرکت مردم کاملا به صورت مسالمت آمیز ادامه دارد و 180 درجه از خشونت دور است.

شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: هیچ کس بالاتر از قانون نیست و درست این است که مردم با رای گیری برابر، منشأ حکومت باشند.

شیخ عیسی قاسم در پاسخ به اظهارات یکی از مسئولان رسمی که او را به تقوا فراخوانده بود، گفت: سخن گفتن از مزدوران وارد شده از کشورهای دیگر برای سرکوب مردم در مناطق مسکونی و پوشاندن این مناطق با گازهای سمی، دور از تقوا نیست .. ما اینگونه اقدامات را ظلم می دانیم.

وی ادامه داد: از کسی که من را به تقوا فرا می خواند می پرسم، آیا این تقوا است که انسانها در زندانها کشته می شوند و خون آنها به هدر می رود، آیا این تقوا است که صدها نفر بر اساس اعترافاتی که به زور شکنجه از آنها گرفته شده محاکمه شوند، آیا این تقوا است که از مزدورانی که شبانه روز درحال اقدامات تروریستی هستند، حمایت شود؟.

شیخ عیسی قاسم همچنین با انتقاد از رسانه های رسمی بحرینی گفت: در رسانه های رسمی ما امروز تفاوتی بین حلال و حرام و دروغ و راست وجود ندارد .. در این رسانه ها واقعیت ها به صورت آشکار تحریف می شوند.

وی همچنین حوادث "میدان البا" و اماکن تجاری "جواد" را با اقدامات خشونت آمیز رژیم آل خلیفه بی ارتباط ندانست و گفت: تصاویر منتشر شده در این زمینه هیچ شکی را باقی نمی گذارد .. مردم شیعه و سنی بحرین باید با هیچگونه حرکت و یا فراخوانی که هدف از آن برافروختن آتش فتنه داخلی است، همراه نشوند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها