حضور فرمانده هوا فضای سپاه در فرودگاه کرمانشاه

حضور فرمانده هوا فضای سپاه در فرودگاه کرمانشاه
سه شنبه 23 آبان 1396 - 09:01

سخنگوی سپاه پاسداران از حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه از ساعات اولیه وقوع زلزله کرمانشاه به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به تهران و انتقال تجهیزات لازم به مناطق زلزله‌زده در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

العالم - ایران / سیاسی

سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی پیرامون خدمات‌رسانی نیروی هوا فضای سپاه به مجروحان حادثه زلزله استان های کرمانشاه و ایلام اظهار کرد: در پی وقوع این زلزله و بالا بودن تعداد مجروحان و مصدومین، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله به منظور تسریع در روند امدادرسانی و ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به بیمارستان‌های تهران و نیز انتقال امکانات مورد نیاز به مناطق زلزله زده در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد.

شریف تصریح کرد: تا کنون 5 فروند هواپیما شامل 2 فروند هواپیمای ایلوشین و 3 فروند هواپیمای آنتونوف نیروی هوا فضای سپاه نسبت به انتقال مجروحان به تهران و نیز انتقال اقلام و تجهیزات مورد نیاز از جمله دارو به فرودگاه کرمانشاه اقدام کرده اند.

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار کرد: 3 فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه نیز به منظور امدادرسانی و انتقال مجروحین و مصدومین از مناطق زلزله زده فرودگاه کرمانشاه در این فرودگاه مستقر و به انجام مأموریت می‌پردازند.

سردار شریف در پایان از ادامه روند امداد رسانی هواپیماها و بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه تا مرتفع شدن مشکلات هموطنان زلزله زده خبر داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها