گزارش خبرنگار العالم از آخرین تحولات یمن

گزارش خبرنگار العالم از آخرین تحولات یمن
پنج‌شنبه 25 آبان 1396 - 22:26

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع مزدوران ارتش سعودی را در «ذو رعین» و گذرگاه «الخصراء» هدف گلوله باران توپخانه ای قرار دادند. 

خبرنگار العالم از یمن گزارش داد؛ خودروی مزدوران آل سعود توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن و کشته شدن سرنشینان آن در غرب موزع در تعز واژگون شد.

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع مزدوران ارتش سعودی را در «ذو رعین» و گذرگاه «الخصراء» هدف گلوله باران توپخانه ای قرار دادند

قبایل استان «مأرب» یمن با رژه نظامی و  انتشار بیانیه آمادگی خود برای بسیج عمومی در کنار ارتش و کمیته های مردمی برای جنگ با دشمن را تاکید نموده و محاصره مردم یمن توسط ائتلاف سعودی را محکوم ساختند

یک منبع ارتش یمن گفت که یک موشک زلزال 1 به تجمع مزدوران آل سعود در جبل المناره در نهم اثابت کرده است

«عبدالعزیز المفلحی المعین» که از سوی عربستان سعودی به عنوان استاندار عدن انتخاب شده بود پس از اختلاف با امارات از مقامش استعفا داد.

همچنین جنگنده های سعودی به مناطق البقع و خلیفات در کتاف در صعده دو بار حمله هوایی کردند، جنگنده های آل سعود به منطقه قطیبین در نهم هم حمله هوایی کردند.

یک شهروند یمنی و دخترش بر اثر انفجار بمب خوشه ای به جا مانده از حمله آل سعود به روستای «الرماده» در نهم زخمی شدند.

«محمد علی احمد مرجان» از مزدوران آل سعود با آتش ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه «بیجان» در «شبوه» کشته و «راشد محمد ناصر الظفری المصعبی» و «عبدالرب مححد علوی القاضی» دو مزدور دیگر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها