دبير كل تجمع ملي دمكرات بحرين:

بحرین فرمول یک را به چالش می کشد

بحرین فرمول یک را به چالش می کشد
دوشنبه 28 فروردين 1391 - 05:34

العالم،منامه ـ دبير كل تجمع ملي دمكرات بحرين با تاکيد بر اينکه اقدام اتحاديه بين المللي اتومبيلراني در برپايي مسابقات "فرمول يك" در بحرين، اقدامي غير اخلاقي است، تصريح کرد که فعاليت هاي " هفته چالش" اين مسابقات را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

"فاضل عباس" روز دوشنبه در گفت گو با شبكه خبري العالم، برگزاری مسابقات فرمول یک را نشانه سر پوش گذاشتن بر جنايتهاي رژيم و همه نقضهاي حقوق بشر در بحرين دانست و افزود: آمريكا و حاميان رژيم بحرين در برپايي مسابقات در بحرين دست داشته اند تا به افكار عمومي جهان نشان دهند كه اوضاع دربحرين عادي است و  نقضهاي حقوق بشر متوقف شده است.

دبير كل تجمع ملي دمكرات بحرين با ذکر اینکه این اقدام اشتباهی بزرگ، اقدامی غیر اخلاقی و ناقض حقوق بشر است، اظهار داشت: اميدواريم كه اتحاديه بين المللي اتومبيلراني در موضع خود بازنگري و اين مسابقه را لغو كند؛ بويژه كه در اين خصوص موضع قاطعي نگرفته و راه بازگشت و عقب نشيني را باز گذاشته است.

عباس با اشاره به فعاليتهاي جمعيتهاي سياسي در هفته مقاومت و چالش در بحرین، تاكيد كرد: خبرهاي اين اعتراضات و فعاليتهاي مردمي، اخبار اين مسابقات را تحت الشعاع قرار خواهد داد؛ اين فعاليتها از امروز آغاز مي شود و حامل پيامي به اتحاديه بين المللي اتومبيلرانی است که مردم بحرين نمي خواهند اين مسابقات در سايه رژيمی ديكتاتوري كه حقوق بشر را نقض مي كند، برگزار شود.

وي اظهار داشت: حكومت بحرين به اقتصاد ملي ضربه زده است؛ اين رژيم مسئول سرقت اراضي و نيز مسئول فساد و كسري بودجه است؛ به گونه اي كه بسياري از بازرگانان از كشور خارج شدند و بسياري از سران حكومتي براي حفظ منافع شخصي خود در سرمايه گذاري هاي كشور دخالت مي كنند.

18:02 - 15/04

 



پربیننده ترین خبرها