همسو با توطئه غرب علیه سوریه

مطبوعات قطر: باید درسوریه دخالت نظامی کرد

مطبوعات قطر: باید درسوریه دخالت نظامی کرد
چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 09:00

مطبوعات قطري همسو با توطئه چيني دولت قطر و برخي کشورهاي عربي و غربي عليه سوريه، خواستار دخالت نظامي دولتهاي عربي در اين کشور شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، روزنامه قطری الشرق خواستار حمايت تسليحاتي از افراد مسلح در سوريه براي پيروز شدن بر نظام بشار اسد رئیس جمهور این کشور شد و نوشت: نبايد فقط به ارسال كمك هاي بشردوستانه اكتفا كرد .
الشرق در سرمقاله خود نوشت: بدون دخالت نظامي اعراب در سوريه، خشونت هاي اين كشور ادامه خواهد يافت .
روزنامه الشرق، کشور روسيه را مُصرّ بر ديدگاه خود توصيف كرد و افزود : به نظر مي رسد كه اصرار و پافشاري روسيه بر ديدگاه خودش مأموريت كوفي انان نماینده سازمان ملل در امور سوریه را به شكست خواهد كشاند . 
این روزنامه نوشت: مراحل مختلف بحران سوريه نشان مي دهد كه قطر پيشگام طرح هاي نجات بخش مردم این کشور بوده است .
قطر رئيس گروه موسوم به  "دوستان سوريه " است و از مخالفان نظام بشار اسد رئيس جمهوري سوريه حمايت مي كند و ميزبان چند نشست مخالفان بوده است .
روزنامه العرب نیز به اظهارات شيخ حمد بن خليفه امير قطر در رم اشاره كرد و نوشت:  امير قطر گفته است كه امكان اجراي طرح انان بيش از 3 درصد نيست .
این روزنامه قطری نوشت: اظهارات امير قطر نقش كم رنگ سازمان ملل را براي جلوگيري از خونريزي در سوريه زير سؤال مي برد .
العرب افزود: راه حل همان اعزام نيروهاي عربي به سوريه براي جلوگيري از كشته شدن  افراد در اين كشور است .
روزنامه قطری الرايه نيز نوشت: نظام سوريه همه فرصتهای اعطا شده براي جلوگيري از خونريزي از دست داده است و هر بار ثابت كرده كه ارزشي براي تعهدات خود قائل نيست .
کشورهای قطر و عربستان هسمو با طرح های آمریکا و سایر کشورهای غربی بویژه فرانسه و انگلیس به حمایت از افراد مسلح و مخالفان نظام سوریه برخاسته اند و از آنها حمایت تسلیحاتی، مالی و سیاسی می کنند.

هدف این کشورها از حمایت خود، ضربه زدن به محور مقاومت در برابر سلطه استکبار و رژیم صهیونیستی در منطقه است که سوریه بخشی از این محور به شمار می رود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها