دیدار گزارشگر سازمان ملل با  آیت الله سیستانی

دیدار گزارشگر سازمان ملل با  آیت الله سیستانی
سه شنبه 30 آبان 1396 - 23:14

آیت الله سیستانی مرجع  تقلید شیعیان عراق روز سه شنبه در دفتر خود در نجف اشرف، میزبان گزارشگر سازمان ملل بود.

العالم عراق

" اگنس کالامارد" گزارشگر سازمان ملل گفت: آیت الله سیستانی، همواره از برقراری صلح و محبت میان همه اقشار مختلف مردم و هم چنین افزایش نقش سازمان ملل در عراق  سخن می گوید.

کالامارد گفت: آیت الله سیستانی هم چنین برای موفقیت ما در ماموریت های بشردوستانه آرزوی موفقیت کرد.

اگنس کالامارد گفت: آیت الله سیستانی دراین دیدار بر اهمیت تقویت صلح و محبت و همزیستی مسالمت آمیز که در راس همه اولویت هاست تاکید کرد.

وی افزود: ایت الله سیستانی در این دیدار گفتند که نمایندگان ما درهمه خطبه های نماز جمعه کربلا درباره این موضوع سخن می گویند و ازفتوای  سال 2014 تاکنون بدان اشاره داریم.

این مسئول سازمان ملل گفت: با آیت الله سیستانی درباره اهمیت مرحله پس از درگیری نظامی و حساسیت آن در عراق سخن گفتیم و از وی خواستیم در مرحله آتی نقش پررنگ تری ایفا کند زیرا سخنانش بسیار مهم است و مورد اقبال مردم قرار  می گیرد.

کالامارد به سخنان آیت الله سیستانی مبنی بر اقدام دفترش مبنی بر ادامه حمایت از آوارگان و اعزام تیم های ویژه  برای کمک به مناطق آزاد شده اشاره کرد .

وی هم چنین از ارسال پیام وی برای آنان مبنی بر اینکه همه ، مردم یک جامعه بوده و یک ملت هستیم و باید با محبت و برادرانه با یکدیگر زندگی کنیم نیز اشاره کرد.

کالامارد گفت: آیت الله سیستانی هم چنین برافزایش نقش سازمان ملل در عراق تاکید و آرزو کرد سازمان ملل در ماموریت های بشر دوستانه خود موفق باشد.

217

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها