فعال سیاسی یمنی مطرح کرد :

خیانت احزاب ديدار مشترك به انقلاب یمن

خیانت احزاب ديدار مشترك به انقلاب یمن
پنج‌شنبه 31 فروردين 1391 - 18:34

مسئول ارتباطات خارجي جوانان انقلاب در ميدان الحريه يمن، پذيرش طرح شوراي همكاري خليج فارس از سوي احزاب ديدار مشترك و مشاركت در آن را خيانت به انقلاب از پشت خنجر زدن به انقلابيون دانست .

"عبدالجبّار الحاج" روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم، از نيروهاي كه تاكنون در چارچوب ديدار مشترك باقي مانده اند، خواست بار ديگر به انقلابيون بپيوندند.

وی اظهار داشت: احزاب ديدار مشترك با پذيرش طرح شوراي همكاري و مشاركت در آن خود را در رويارويي با نيروهاي انقلابي واقعي قرار دادند.

وی گفت : اين احزاب اكنون نماد فريبكاري و نيروهاي علي عبدالله صالح نماد ترور هستند، اما نيروهاي انقلابي بر ادامه راه خود اصرار دارند و مخالفت با هرنوع سازش سياسي از طريق طرح شوراي همكاري را اعلام كرده اند.

مسئول ارتباطات خارجي جوانان انقلاب در ميدان الحريه يمن، افزود: آنچه اكنون از نيروهاي انقلابي درخواست مي شود، ادامه روند انقلابي از طريق فعاليتها و اقدامات  پياپي در همه ميادين تعز و صنعا است.

الحاج تصریح کرد:" احزاب ديدار مشترك به ما خيانت كردند و از پشت به ما خنجر زدند در حالي كه قول داده بودند به روند انقلاب تا دستيابي به همه اهداف آن كه در راس آنها سرنگوني رژيم است ادامه دهند."

وی از نيروهاي انقلابي كه تاكنون در چارچوب احزاب ديدار مشترك مانده اند خواست بار ديگر به مردم بپيوندند و روند انقلاب را ادامه دهند؛ چون راه حلي در يمن به جز تغيير ريشه اي وجود ندارد.

وی تاکید کرد : طرح شوراي همكاري براي نجات رژيم و بازسازي آن بود و ما معتقديم كه صالح در يمن وجود دارد و انگار كه وي به عبدربه منصور هادي دستور مي دهد.

وي افزود: احزاب ديدار مشترك كه انقلاب را پشت سر گذاشتند و در دام طرح شوراي همكاري افتادند، طرح تاريخي بزرگي را كه انقلاب تلاش مي كرد براي خروج يمن از همه بحرانها آنرا به سرانجام برساند از دست يمن و يمنيها گرفتند؛ اما  انقلاب ادامه دارد و در نهايت منجر به شكست طرح شوراي همكاري خواهد شد و مردم به گزينه انقلاب باز خواهند گشت چون انقلاب كانونهاي فساد و رژيم سابق را از بين مي برد و آينده را مي سازد.

04/19-16:58

پربیننده ترین خبرها