درخواست ایرانیان از مجری زن مراسم قرعه‌‌کشی جام جهانی روسیه

درخواست ایرانیان از مجری زن مراسم قرعه‌‌کشی جام جهانی روسیه
شنبه 4 آذر 1396 - 17:30

از زمان انتخاب ماریا کوماندنایا به عنوان یکی از مجری‌های مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از سوی فیفا، کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی از خود نشان داده‌اند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی 

قرعه‌کشی جام جهانی روسیه جمعه در مسکو برگزار می‌شود و ۳۲ تیم راه یافته به این رقابت‌ بزرگ بین‌المللی حریفان خود را خواهند شناخت.

 در آستانه این رویداد به درخواست هواداران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه‌کشی درباره نحوه لباس پوشیدن پرداخته شده است.

در این گزارش آمده است: هواداران فوتبال در ایران به خبرنگار زن روسی توصیه کردند که چطور در قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه لباس بر تن  کند تا این مراسم را ببینند.

ماریا کوماندنیا، خبرنگار زن روسی یکی از مجریان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه خواهد بود که در کنار گری لینه‌کر عهده‌دار اجرای قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

در ادامه‌ این گزارش آمده است: هواداران ایرانی درخواست زیادی از این مجری در رابطه با نوع پوشش در شبکه اینستاگرام خود داشته اند.

ماریا کوماندنایا پس ازمصاحبه‌ای که با سردار آزمون، فوتبالیست تیم ملی ایران داشت، برای فوتبال‌دوستان ایرانی به چهره‌ای شناخته شده، بدل شده است.

سردار آزمون در تیم رابین کازان روسیه بازی می‌کند.

کوماندنایا ماه گذشته عکسی از خودش را در حالی که در کنار سردار آزمون در مسجدی در شهر کازان نشسته در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در این تصویر او با حجاب در کنار فوتبالیست ایرانی دیده می‌شود.

تیم ملی ایران هم در جام جهانی روسیه حضور دارد. این دومین صعود متوالی تیم ملی ایران به جام جهانی است.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها