برکناری "عمر سلیمان" درمصر نمایش بود

برکناری
جمعه 1 ارديبهشت 1391 - 17:33

عضو ارشد گروه اخوان المسلمين مصر تأکيد کرد، رد صلاحيت "عمر سليمان" اقدامي نمايشي براي کنار گذاشتن "خيرت الشاطر" و "حازم ابواسماعيل" بود، تا اين شبهه ايجاد نشود که فقط اسلام گراها هدف قرار گرفته اند.

"جمال تاج الدين" روز جمعه در مصاحبه با شبكه العالم، شوراي نظامي حاكم بر مصر را به خودداری از مأمور کردن حزب آزادي و عدالت به تشكيل دولت وحدت ملي متهم كرد و گفت: شوراي نظامي بخشي از رژيم سابق است، و مردم مصر اعتمادی به این شورا برای کناره گیری از قدرت ندارند.

تاج الدين افزود: ماده 28 قانون اساسي مصر فاجعه آمیز و یکی از عواملی است که به نابودي منجر خواهد شد .. كميته عالی انتخابات رياست جمهوري مصر با استناد به اين ماده برخي نامزدهاي "واجد شرايط" از جمله خيرت الشاطر را رد صلاحيت كرد، و اين اقدام باعث بي اعتمادي به این كميته شده است .

عضو ارشد اخوان المسلمين هشدار داد: انقلاب مصر به علت عملكرد شوراي نظامي حاكم در معرض خطر است، چراکه این شورا به برخي بازماندگان رژيم سابق از جمله عمر سليمان جلاد سرويس اطلاعاتي مخوف اين رژيم، كه با رژيم صهيونيستي در محاصره ملت فلسطين همدست بود؛ اجازه داد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر شوند.

 

MKH-20-11:56



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها