رهبرجنبش انصارالله: آمریکا و اسراییل طاغوت زمان ما هستند

رهبرجنبش انصارالله: آمریکا و اسراییل طاغوت زمان ما هستند
دوشنبه 6 آذر 1396 - 11:57

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: «آمریکا و اسراییل طاغوت زمان ما هستند . ما باید از این طاغوت عصر اجتناب ورزیده و با آن مقابله کنیم.»

العالم - یمن

الحوثی روزدوشنبه دردومین سخنرانی خود بمناسبت ماه ربیع الاول ماه ولادت پیامبرگرامی اسلام (ص) ضمن اعلام این مطلب افزود: «آمریکا و اسراییل سعی دارند تا حرکت مردم در زندگی روزمره را در اختیار بگیرند و آنها را از رسالت الهی دور نگه دارند.»

وی اظهار داشت: «طاغوت در تمامی برهه های تاریخ وجود دارد و هدفش دور کردن مردم از راه خدا است. تجاوز سعودی آمریکایی عامل اصلی تحولات جاری در یمن و وضعیت اقتصادی سخت و بغرنج در این کشور است.»

رهبرجنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه یمن هم اکنون در «مرحله اوج تنش ازسوی دشمن متجاوز» بسرمی برد از تمامی جریان های سیاسی این کشور خواست تا برای مقابله با پیامدهای تجاوزگری و تشدید محاصره با یکدیگر متحد شوند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور باهدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد. این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر وهمچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

پربیننده ترین خبرها