نماینده مقام معظم رهبری در سوریه با رزمندگان مقاومت در البوکمال دیدار کرد

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه با رزمندگان مقاومت در البوکمال دیدار کرد
دوشنبه 6 آذر 1396 - 20:26

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه از شهر و منطقه آزادشده البوکمال در شرق سوریه بازدید و با رزمندگان مدافع حرم در این منطقه دیدار و گفت وگو کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در کشور سوریه، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری روز دوشنبه از منطقه آزادشده البوکمال در استان دیرالزور سوریه بازدید و سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به رزمندگان مدافع حرم ابلاغ کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در این بازدید توسط فرماندهان و مسئولان منطقه، در جریان عملیات آزادسازی البوکمال و تثبیت مواضع نیروهای مقاومت در شرق سوریه قرار گرفت.
آیت الله طباطبایی اشکذری در ادامه سفر به مناطق شرقی سوریه در دیدار با رزمندگان مدافع حرم، هدایای متبرک شده در حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) را به رزمندگان مدافع حرم اهدا و سلام مقام معظم رهبری را به آن ها ابلاغ کرد.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت روز یکشنبه 28 آبان شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه را از دست گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند.
این شهر مرزی در مجاورت شهر القائم عراق تنها پایگاه بزرگ داعش در شرق سوریه بود.
عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای تسلط بر شهر البوکمال در چارچوب عملیات 'والفجر3' و با هدف پاکسازی تمام مناطق شرقی سوریه از گروه تروریستی تکفیری داعش انجام شد. 
مرکز عملیات نیروهای همپیمان ارتش سوریه روز شنبه 25 شهریورماه از آغاز عملیات 'والفجر3' برای پاکسازی مناطق هم مرز با عراق در جنوب استان دیرالزور تا البوکمال از گروه تروریستی داعش خبر داده بود.

پربیننده ترین خبرها