طرح اشغالگران برای اتصال شهرکها به یکدیگر

طرح اشغالگران برای اتصال شهرکها به یکدیگر
يکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 07:41

العالم، منطقه اشغالي " البيره" – رژيم اشغالگر تصميم دارد يك شهرك صهيونيست نشين جديد را در شمال شرقي رام الله احداث کند.

خبرنگار شبکه العالم از منطقه اشغالی البیره گزارش داد، مجوز ساخت این شهرک صهیونیست نشین در شمال شرقی شهر رام الله با اظهارات بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم، و تاكيد او براي  توقف شهرك سازی در كرانه باختري كاملا در تضاد است.

شهرك "بيت ايل" در سرزمين فلسطين در منطقه البيره واقع شده و اراضي مشرف بر اين شهرك نيز املاك خصوصي است كه رژیم صهیونیستی تلاش داشت آنها را اجاره كند كه با مخالفت مالکین روبرو شد .. اما رژيم اشغالگر براي آنها مالکین اجاره بها مي فرستاد که با وجود خودداري آنها از دريافت اجاره بها، اين روند همچنان ادامه داشت.      

اکنون مقامات رژيم صهیونیستی تصميم دارند جهت اتصال شهرکها و مناطق اشغالی به یکدیگر، در منطقه بيت ايل شهرك سازي كنند.

"جمال جمعه " مسئول هماهنگي ستاد مردمي مبارزه با ديوار حائل و شهرك سازي به خبرنگار العالم گفت: شهرك هاي ايجاد شده، عامل اتصال شهرك هاي قبلي و گسترش شهرك سازي در زمين هاي مجاور هستند؛ رژيم صهيونيستي با این اقدام در صدد تهيه نقشه سياسي جديدي است.

"سهيل سلمان" عضو ستاد مردمي مبارزه با شهرك سازي نیز به خبرنگار العالم گفت: اشغالگران با طرح مسئله تخریب شهرك ها در صدد فریب افكار عمومي و محافل بين المللي هستند.

وي تاكيد كرد: اشغالگران زماني كه مسئله از بين بردن مناطق شهرك سازي را مطرح مي كنند، در واقع در صدد بازسازي آن به شكلي بهتر از گذشته هستند.

 

04/21-21:50



پربیننده ترین خبرها