دبير كل حزب ملي دمكراتيك وحدت طلب بحرين:

شهادت فعال بحرینی آل خلیفه را رسوا کرد

شهادت فعال بحرینی آل خلیفه را رسوا کرد
يکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 12:02

دبير كل حزب ملي دمكراتيك وحدت طلب بحرين با هشدار درباره تصميم رژيم آل خليفه براي ترور رهبران و فعالان انقلابي گفت، شهادت "صلاح عباس آل موسي" اين رژيم را که ادعا مي کرد اوضاع بحرين آرام است، رسوا کرد.

"فاضل عباس" روز یکشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: رژيم آل خليفه از مدتي پيش سياست ترور را در پيش گرفته است به نحوي كه نيروهاي رژيم چندي پيش عباس الشيخ را در منطقه ستره و احمد اسماعيل فعال رسانه اي انقلاب را در منطقه سلماباد ترور كردند.

فاضل عباس با اشاره به اینکه شهيد صلاح عباس آل موسي به علت رهبري تظاهرات مسالمت آميز بسيار معروف شده بود و رژيم به همين دلیل وي را ترور كرد، خاطرنشان کرد: رژيم آل خلیفه از ابتدا راهكار نظامي را درپيش گرفته است و نيروهاي رژيم از مدتي پيش رهبران انقلاب را در شهرها و مناطق مختلف ترور مي كنند.

"صلاح عباس حبیب آل موسی" از اعضای ائتلاف 14فوریه عصر جمعه در جریان تظاهرات مسالمت آمیز مرردم، به دست نیروهای رژیم آل خلیفه ربوده و به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت .. نیروهای آل خلیفه سرانجام وی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

فاضل عباس با تاکید بر اینکه گروه هاي سياسي و معارضان هرگز نخواهند گذاشت كه خون شهدا به هدر برود، افزود: روزي فراخواهد رسيد كه قاتلان مردم را به سزاي جناياتشان برسانيم.

دبير كل حزب ملي دمكراتيك وحدت طلب بحرين، خاطرنشان کرد: رژيم آل خلیفه از مسابقات فرمول يك براي وارونه نشان دادن واقعيت هاي بحرين به افكار عمومي جهان سوء استفاده مي كند، و مي خواهد چنين وانمود كند كه بحرين آرام است و هيچ اتفاقي در اين كشور نمي افتد، در حالي كه شهادت صلاح آل موسي دروغ بودن ادعاي رژيم را ثابت كرد .

فاضل عباس گفت: خبرنگاران خارجي كه در كنفرانس خبري گروه هاي سياسي پس از برگزاري راهپيمایي مردمي حضور يافتند، از وقايع بحرين و سانسور خبري در اين كشور شگفت زده شدند؛ خبرنگاران خارجي به واقعيت هایي در خصوص نحوه قتل و سرکوب مردم به دست رژيم پی بردند.

 

04/21-17:36        



پربیننده ترین خبرها