واکنش ترامپ به بی علاقگی همسرش به بانوی اولی آمریکا

واکنش ترامپ به بی علاقگی همسرش به بانوی اولی آمریکا
سه شنبه 7 آذر 1396 - 19:15

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روزسه شنبه درتوییتی، گزارش نشریه ای مبنی بر بی میلی ملانیا ترامپ به برعهده گرفتن نقش بانوی اولی ایالات متحده را رد کرد و گفت که وی واقعا عاشق این کار است.

العالم - آمریکا

وی درحساب کاربری توییتر خود نوشت: ملانیا ترامپ بانوی اول خوب و بسیار سخت کوش که واقعا عاشق آنچه انجام می دهد است، همواره اینگونه تصور می کرد که «اگر شما (ترامپ) نامزد شوید، پیروز خواهید شد.» وی به همه می گفت که شک ندارد که او (ترامپ) پیروز خواهد شد. من نیز احساس می کردم که پیروز می شوم، در غیر اینصورت نامزد نمی شدم و کشور ما فوق العاده عمل می کند. 

ترامپ این توییت را درواکنش به گفت وگوی یکی از دوستان خود وملانیا بانشریه «ونیتی فر» منتشر کرد. این فرد به این نشریه گفته بود که ملانیا ترامپ نمی خواست بانوی اول آمریکا باشد.

سخنگوی دفتر بانوی اول آمریکا نیز گزارش این نشریه را رد واعلام کرد که این داستان از سوی منابع ناشناس مطرح شده است. 

وی افزود:مایه شرمساری است که (ونیتی فر) به عنوان نشریه ای برازنده زنان، به انتشار گزارش های دروغ با هدف خوار کردن خانم ترامپ به جای تمرکز بر عملکرد مثبت وی به عنوان بانوی اول و همسر و مادری حمایتگر ادامه می دهد.

نشریه ونیتی فر گزارش داد که ملانیا ترامپ ازهمسرش خواسته بود نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود، اما برخی منابع نوشتند که ملانیا هرگز منتظر پیروزی ترامپ در این انتخابات نبوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها