آخرین خبرها از وضعیت سلامت شیخ عیسی قاسم

آخرین خبرها از وضعیت سلامت شیخ عیسی قاسم
چهارشنبه 8 آذر 1396 - 18:19

آمبولانس متعلق به بیمارستان بین المللی بحرین صبح امروز بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با خانواده شیخ عیسی قاسم به خانه ایشان آمد؛ بدین معنا که هیچ برنامه و آمادگی برای خروج شیخ قاسم از خانه وجود نداشت.

العالم . بحرین

برخی منابع ویژه در گفتگو با شبکه خبری العالم تاکید کردند که صبح امروز آمبولانس متعلق به بیمارستان بین الملی بحرین بدون هماهنگی قبلی با خانواده شیخ عیسی قاسم و به طور ناگهانی به خانه شیخ عیسی قاسم آمد؛ از این رو هیچ برنامه و آمادگی برای خروج وی از منزل وجود نداشت. هیچ یک از اعضای خانواده شیخ قاسم نیز نمی دانستند که آمبولانسِ متعلق به بیمارستان بین المللی بحرین در منزل آمده است.

شیخ عیسی قاسم به دلایلی از سوار شدن در آمبولانس خودداری کرد؛ زیرا این خودرو  به طور ناگهانی و غافلگیرانه و بدون اطلاع قبلی در منزل آمده است، از سوی دیگر شیخ قاسم نمی پذیرد که با آمبولانس به بیمارستان برود بلکه ترجیح می دهد که با ماشین یکی از اعضای خانواده به بیمارستان منتقل شود. همچنین شیخ عیسی قاسم خود شخصا بیمارستانی را که در آن درمان می شود، تعیین میکند.

بدین ترتیب آمبولانس بدون آنکه شیخ عیسی قاسم را به بیمارستان منتقل کند، بازگشت. همچنین خانواده وی به سبب ورود غیرمنتظره آمبولانس بیمارستان بین المللی بحرین دچار شک و تردیدهایی شده بودند. زیرا بعید است که این اقدام بدون اطلاع و درخواست دولت و فقط از سوی مدیریت بیمارستان صورت گرفته باشد. خانواده شیخ عیسی قاسم اینک درحال بررسی اوضاع هستند.

210

پربیننده ترین خبرها