پست توییتری اسلام ستیزانه ترامپ جنجال آفرید+ ویدیو

چهارشنبه 8 آذر 1396 - 20:43

طرفداری دونالد ترامپ از نظرات ضد اسلامی یک چهره راست افراطی انگلیس جنجال آفرید.

العالم ـ آمریکا

به گزارش یورو نیوز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که مخالفت خود را با مهاجران مسلمان چه پیش از ریاست جمهوری و چه پس از آن پنهان نکرده است روز چهارشنبه با بازنشر سه توییت مسلمان ستیز خانم جیدا فرانسن، عضو حزب راست افراطی «بریتانیا مقدم است» در توییت شخصی خود، عملا نظرات وی را تایید کرد.

جیدا فریتسن، رهبر گروه پارلمانی «بریتاینا مقدم است» در توییت شخصی خود سه ویدئو در مخالفت با مهاجرت مسلمانان به اروپا منتشر کرد. در اولین ویدئو ادعا می شود که یک مهاجر مسلمان یک پسر هلندی را کتک می زند.

ویدئوی دوم مدعی است که یک مسلمان مجسمه مریم مقدس را خراب کرده است و ویدئوی سوم، حکایت از آن دارد که عده‌ای مسلمان یک پسربچه نوجوان را از پشت بام به پایین می اندازند و به قصد کشت او را می زنند.

صحت محتوای این ویدئوها و منبع آن‌ها مشخص نیست.

انتشار توییت‌های کینه توزانه خانم فرانسن چند روز پس از آن صورت می گیرد که وی بدنبال سخنرانی در راهپیمایی بلفاست به اتهام نفرت پراکنی بازداشت شد.

جیدا فرانسن، بارها در حساب توییتری خود مطالب ضد اسلامی در مخالفت با پناهجویان منتشر کرده است. او با خوشحالی از بازنشر و انعکاس ویدئوهای خود درحساب توییتری دونالد ترامپ، از وی و آمریکا تشکر و برایشان طلب آمرزش کرده است.

پربیننده ترین خبرها