واکنش مسی، رونالدو و نیمار به قرعه کشی جام جهانی

واکنش مسی، رونالدو و نیمار به قرعه کشی جام جهانی
چهارشنبه 8 آذر 1396 - 22:18

سه ستاره آرژانتینی، پرتغالی و برزیلی جهان نسبت به قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان دادند.

سایت فیفا، قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه جمعه بعد از ظهر در کاخ کرملین مسکو برگزار می‌شود و 32 تیم حاضر حریفان خود را خواهند شناخت. کریستیانو رونالدو، رونالدو و لیونل مسی در این باره نظر خود را اعلام کردند.

رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال در این مورد به فیفا گفت: آرام هستم و می‌دانم زمانی که به اردو تیم ملی ملحق شوم آماده خواهم بود. بیش از همه می‌خواهم پرتغال یک جام جهانی خوب را تجربه کند.

مهاجم رئال مادرید در ادامه افزود: هشت گروه یکسان خواهد بود و در هر صورت پرتغال باید همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نیمار که در جام جهانی 2014 در شکست هفت بر یک برزیل برابر آلمان به علت آسیب دیدگی حضور نداشت درباره قرعه کشورش اظهار کرد: برزیل پس از صعود قاطعانه به جام جهانی، خیلی خوب خود را برای بازی‌های پیش رو آماده کرده است.

مهاجم پاری سن ژرمن در پایان گفت: برای رویارویی با هر حریفی آماده‌ایم.

آرژانتین مانند تیم ملی پرتغال و برزیل سرگروه تیم خود خواهد بود. با این حال مسی صعود کشورش را به مرحله حذفی وابسته به وضعیت گروه می داند. مهاجم بارسلونا در این باره گفت: حریفانمان را تصور کردیم که آیا می توانیم صعود کنیم یا نه. این موضوع بستگی به گروه و سختی یا آسانی آن دارد.

مسی و رونالدو در سه جام جهانی اخیر حضور داشتند و توانستند به ترتیب پنج و سه گل به ثمر برسانند. این در حالی است که نیمار تنها در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشت و چهار گل به ثمر رساند.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها