اعلام همبستگی اسیر فلسطینی با عبدالهادي الخواجه

اعلام همبستگی اسیر فلسطینی با عبدالهادي الخواجه
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 08:14

يکي از اسراي فلسطيني در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي، با اعلام هبستگي با عبدالهادي الخواجه، تاکيد کرد انسان مي تواند معجزه كند و رژيم وابسته بحرين و رژيم صهيونيستي را به زانو درآورد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبری العالم، امير مخول، رئيس كميته دفاع از آزادي ها در سرزمينهاي اشغالي سال 48 به نشانه همسبتگي با عبدالهادي الخواجه پيامي از زندان الجلبوع اسرائيل به عبدالهادي الخواجه، فعال حقوق بشر بازداشت شده در بحرين، فرستاد و در آن همبستگي خود را با اعتصاب غذاي وي كه از 74 روز پيش ادامه دارد، اعلام كرد.

امير مخول كه در زندانهاي اسرائيل اسير است در پيامي با عنوان "آزادي تو آزادي ما و آزادي ما آزادي توست" گفت زماني كه اراده آزاد و عادلانه بودن مسئله مطرح باشد، انسان مي تواند معجزه كند و رژيم بحرين که وابسته به استعمار و امپرياليسم آمريكاست و نیز رژيم صهیونیستی را به زانو دربياورد.

وی در پیام خود افزوده است رژيم استعمارگر و رژيم هاي مزدور آن فاقد مشروعيت‌اند اما ملت مشروعيت دارد و منبع آن به شمار می‌رود.

مخول خطاب به عبدالهادی الخواجه تاکید کرده است  ما مسئله تو را از زندان اسرائيل در شمال سرزمین‌های اشغالی سال 1948 پيگيري مي كنيم.

رژیم آل‌خلیفه عبدالهادي الخواجه را به حبس ابد محكوم کرده است و وی در اعتراض به این حکم از 74 روز پيش اعتصاب غذا كرده است.

 

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها