آخرین آمار مصدومان زلزله کرمان

آخرین آمار مصدومان زلزله کرمان
جمعه 10 آذر 1396 - 14:08

سرپرست اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان زلزله کرمان را ۵۱ نفر اعلام کرد.

العالم ـ ایران

پیرحسین کولیوند با اعلام 51 مصدوم در زلزله کرمان به عنوان آخرین آمار مصدومان گفت: اورژانس بیمارستان‌های باهنر، افضلی پور و علی بن ابیطالب برای پذیرش مصدومین زمین لرزه تخلیه شده‌اند. همچنین فضای جایگزین برای این سه بیمارستان به منظورپذیرش مصدومان احتمالی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این اقدامات  درمانگاه راورنیز به عنوان پشتیبان فعال شده است.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد، مهم‌ترین دغدغه احتمال سرمازدگی هنگام شب در مناطقی است که مردم از ترس خارج از منزل حضور دارند.

قطع برق، فروریختگی خانه‌های خشت‌و‌گلی روستایی و زیر آوارماندن احشام از جمله خسارات زلزله صبح امروز در منطقه هجدک کرمان است.

بنابر اعلام کولیوند، ۱۰ تیم ارزیابی درمان از پایگاه ها و مراکز اورژانس در مناطق مختلف از جمله شهداد، اندوه جرد، سیرچ، گلباف، هِروز، راور، چترود و کوهپایه کرمان از همان لحظه اول به مناطق اعزام شدند.اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس نیز به صورت  فعال و در حالت آماده باش قرار گرفت.

به گفته وی، طبق گزارش های ارزیابی بیشترین تخریب مربوط به روستای گَوَرک، روستای هفتاد میش و روستای گَسک از بخش کوهساران راور کرمان بوده که خوشبتخانه مصدومی نداشته‌اند. منازل تخریب شده خالی از سکنه بودند.

زلزله 6.1 ریشتری صبح امروز کرمان ۴۲ پس لرزه داشته این زمین لرزه ساعت ۰۶:۰۲ صبح در منطقه هجدک کرمان  و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاد. بزرگترین پس لرزه تاکنون ۵.۵ ریشتر اعلام شده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها