قاسمی:

قتل جوان ایرانی بدست پلیس آمریکا در دست بررسی است

قتل جوان ایرانی بدست پلیس آمریکا در دست بررسی است
جمعه 10 آذر 1396 - 15:21

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص قتل جوان ایرانی - آمریکایی در آمریکا و پیگیری های وزارت خارجه کشورمان، اقدام پلیس آمریکا را غیر قابل قبول و غیر متعارف خواند و گفت: این موضوع از طریق سفارت سوئیس در تهران و دیگر کانال های موجود در دست بررسی است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بهرام قاسمی روز جمعه در حاشیه هفتمین سالگرد شهادت «مجید شهریاری» در امامزاده صالح (ع) در جمع خبرنگاران افزود: ما از طریق کانال های موجود و ممکن موضوع را از همان ابتدا در دستور کار قرار دادیم.
وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت جمهوری اسلامی ایران نسبت به شهروندان خود در اقصی نقاط جهان، این موضوع حائز اهمیت است و با توجه به قتل مشکوک این جوان ایرانی، شلیک پلیس آمریکا کار غیر قابل قبول و غیرمتعارف است و تحت هر شرایطی نباید این شلیک صورت می گرفت و مسبب آن می توانست دستگیر شود و مورد بازجویی قرار گیرد.
قاسمی تاکید کرد: لذا با تمام توان از طریق کانال هایی از طریق سفارت سوئیس در تهران و دیگر کانال های ممکن موضوع را در دست بررسی داریم و خواهان این هستیم که به ما توضیح دهند و به محض این که به اطلاعات دقیقی برسیم اطلاع رسانی لازم را برای ایرانیان عزیز و شهروندان خواهیم داشت.
یک جوان ایرانی - آمریکایی روز جمعه 26 آبان، علی‌رغم آنکه غیرمسلح بود، به ‌ضرب گلوله پلیس آمریکا کشته شد.
به ‌نوشته روزنامه واشنگتن‌پست، «بیژن قیصر» در شهرستان فرفکس در ایالت ویرجینیا به‌ ضرب گلوله پلیس زخمی شد و 10 روز بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت. خانواده قیصر گفته‌اند او غیرمسلح بود.'

پربیننده ترین خبرها