بازدید محسن رضایی از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

بازدید محسن رضایی از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
جمعه 10 آذر 1396 - 16:15

محسن رضایی که به نمایندگی از رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دومین بار پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه به این استان سفر کرده بود، صبح جمعه ١٠ آذرماه ٩٦ از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب و قصر شیرین بازدید کرد.

العالم- ایران/ سیاسی 

«محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که به نمایندگی از رئیس و اعضای مجمع پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه به این استان سفر کرده بود، صبح امروز جمعه (١٠ آذرماه ٩٦) از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب و قصر شیرین بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در منطقه «ازگله »سرپل ذهاب و  روستای کوئیک حسن که دچار بیشترین خسارات شده بودند، از محل استقرار کانکس های موقت و روند امدادرسانی به روستاییان بازدید کرد.

رضایی همچنین با حضور در موسسه «حرا» قرارگاه سازندگی خاتم النبیا در جریان مراحل تولید و ساخت کانکس های اسکان موقت و روند توزیع آنها قرار گرفت.

در این بازدید، دهقان از مدیران پروژه توضیح داد که قرارگاه خاتم در نظر دارد تعداد هشت هزار کانکس برای اسکان موقت آسیب دیدگان  به طور رایگان تولید نماید که در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه 80 دستگاه برای ساخت و 80 دستگاه برای نصب وجود دارد؛ اما با اقدامات و پشتیبانی های صورت گرفته  احتمال می رود ظرفیت تولید روزانه تا صد دستگاه در روزهای آینده افزایش یابد؛ همچنان که تا کنون 1000 صفحه بتنی  برای استقرار کانکس ها آماده شده است. 

رضایی با اظهار قدردانی از تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا خواستار افزایش نظارت دقیق بر کیفیت ساخت این کانکس ها  و افزایش ظرفیت و گنجایش آنها شد و تاکید کرد: «با توجه به فصل سرما، انتظار می رود که تا آخر دی ماه  توان تولید این مرکز به 10 هزار دستگاه برسد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها