روحانی: بندر شهید بهشتی چابهار افتتاح می‌شود/ آغاز به کار اولین بندر اقیانوسی ایران

روحانی: بندر شهید بهشتی چابهار افتتاح می‌شود/ آغاز به کار اولین بندر اقیانوسی ایران
شنبه 11 آذر 1396 - 11:25

رئیس‌جمهور از افتتاح بندر "شهید بهشتی" چابهار خبر داد و گفت: وعده‌های گذشته به مردم سیستان و بلوچستان را پیگیری می‌کنم.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در بدو ورود به زابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در نخستین سفر استانی دولت دوازدهم به استان سیستان و بلوچستان آمده‌ام. وی از افتتاح بندر شهید بهشتی چابهار در این سفر خبر داد.

روحانی گفت که در پی حضور چشمگیر مردم این استان در انتخابات سال 96، در واقع نخستین دلیل حضور من تشکر از مردم غیور و همچنین پیگیری برنامه‌هایی است که در سفر سال 93 به مردم قول داده بودم؛ در این سفر طرح‌ها و برنامه‌هایی برای عمران و آبادانی بیش از پیش استان اعلام می‌شود.

قرار است رییس جمهور در سفر دو روزه به سیستان و بلوچستان علاوه بر زابل و زاهدان به چابهار نیز سفر کند تا فاز نخست پروژه توسعه بندر "شهید بهشتی" این شهرستان را افتتاح کند.

روحانی ابراز خوشحالی کرد که در مراسم 16 آذر، روز دانشجو، در زاهدان شرکت خواهد کرد.

اولین بندر اقیانوسی ایران

فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار به عنوان اولین بندر اقیانوسی ایران و از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) است.

بنابر گزارش های رسیده، فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی به عنوان دروازه توسعه‌یافتگی محور شرق کشور، روز یکشنبه 12 آذرماه با حضور رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و وزیر راه، مسکن و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها