بازداشت ۴ شاهزاده قطری در پاکستان

بازداشت ۴ شاهزاده قطری در پاکستان
شنبه 11 آذر 1396 - 12:39

پاکستان ۷ نفر از جمله ۴ شاهزاده قطری را به جرم شکار غیر مجاز پرندگان کمیاب در مرز این کشور با افغانستان دستگیر کرد.

العالم-آسیا

به گزارش ای آر وای نیوز، نیروهای پلیس پاکستان، هفت شکارچی غیر مجاز از جمله چهار شاهزاده قطری را در  منطقه نوشکی دستگیر کرد.

گفته می‌شود این افراد بدون دریافت مجوز قصد شکار پرندگان کمیاب را در این منطقه داشتند و نیروهای محلی پس از آگاهی، آنان را بازداشت کرده‌اند.

پلیس محلی اعلام کرده است: این شکارچیان کاملا مجهز بوده و پرندگان شکاری نظیر باز نیز همراه داشته‌اند که از آن برای شکار پرندگان کمیابی مانند هوبره استفاده می‌شود.

گزارشها حاکیست در جریان دستگیری این شاهزادگان قطری تبادل آتش مختصری میان نیروهای امنیتی و شکارچیان صورت گرفته و یک نفر زخمی شده است.

دستگیری این شاهزادگان در حالی صورت می‌گیرد که مردم پاکستان از ورود آنان به کشورشان خشمگین بوده و خواستار عدم صدور مجوز شکار پرندگان کمیاب برای شاهزادگان کشورهای عربی شده‌‌اند.

دادگاه پاکستان به سروزیر ایالت پنجاب ده روز فرصت داده تا در خصوص صدور مجوز شکار توضیحات لازم را ارائه کند .

حمد بن جاسم شاهزاده جنجال آفرین قطری که با نوشتن نامه از نواز شریف در پرونده فساد اقتصادی حمایت کرده بود هفته گذاشته وارد پاکستان شده و برای دریافت مجوز شکار پرندگان کمیاب اقدام کرد.

این درحالیست که سال گذشته رسانه‌ها اعلام کردند این شاهزادگان علاوه برشکار پرندگان، فساد اخلاقی نیز دارند و همین موضوع سبب خشم مردم پاکستان شد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها