فرزند رهبر زنداني مخالفان بحريني تاکید کرد:

پایان تاریخ مصرف آل خلیفه

پایان تاریخ مصرف آل خلیفه
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 13:36

فرزند شيخ حسن مشيمع، از رهبران دربند انقلابيون بحرين، آل خليفه را رژيمي تاريخ مصرف گذشته خواند و گفت: دوره انتظار به اصلاحات آل خليفه گذشته است و ما تنها منتظر سرنگوني اين رژيم هستيم.

"علي مشيمع" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: كساني كه روياي اصلاح در سايه رژيم آل خليفه را در سر مي پرورانند، خيال خام دارند، زيرا آل خليفه رژيمي تاريخ مصرف گذشته است؛ مردم بحرين اصلاحات نمي خواهند، بلكه خواهان رهايي از شر اين رژيم هستند و نمي توانند اصلاحات در سايه رژيمي را بپذيرند كه برادران آن ها را كشته، به ناموس آن ها تعدي كرده، حرمت مقدساتشان را شكسته و حاكميت كشور را به باد داده است.

فرزند شیخ حسن مشیمع، با بيان اينكه اصلاحات در سايه آل خليفه، خوابي تعبير نشدني است، خاطر نشان كرد: رژيم آل خليفه اختياري از خود ندارد و فقط عروسكي در دست رژيم آل سعود است؛ ايستادگي ما در برابر اقليتي پراكنده از آل خليفه است و خواهان سقوط اين رژيم هستيم، چه رهبرانمان در زندان باشند و چه از زندان آزاد شوند ، تغييري در خواسته هايمان نخواهيم داد؛ ما خواهان سرنگوني رژيم آل خليفه و سقوط پادشاهي حمد هستيم.

اين فعال سياسي بحريني درباره اوضاع رهبران مخالف كه در زندان دست به اعتصاب غذا زده اند به وضع عبدالهادي الخواجه و حسن مشيمع اشاره كرد و گفت : به نظر مي رسد كه رژيم آل خليفه تصميم خود را براي كشتن عبدالهادي الخواجه مبارز نستوه بحريني گرفته است تا پس از او، ديگر رهبران مخالف را در زندان نگه دارد؛ اما از نظر مردم بحرين رهبران مخالف نظام چه در زندان باشند و چه خارج از آن ، پيروزند.

علي مشيمع تاكيد كرد: ملت بحرين ضعيف نيستند؛ زنجيره اي از جوانان از جان گذشته، عزم خود را جزم كرده و با پايمردي خود خسارت هاي معنوي، مادي، سياسي و تبليغاتي بزرگي به رژيم آل خليفه وارد كرده اند.

24/02-15:22

 



پربیننده ترین خبرها