جنگ پنهان لیگ برتری ها برای صید گلر نیمکت نشین؛ رحمتی از استقلال رفتنی شد!؟

جنگ پنهان لیگ برتری ها برای صید گلر نیمکت نشین؛ رحمتی از استقلال رفتنی شد!؟
شنبه 11 آذر 1396 - 16:25

سماجت دو سه باشگاه لیگ برتری برای جذب گلرسرشناس و نیمکت نشین استقلال باعث شد تا جدایی این بازیکن از جمع آبی های پایتخت در پنجره زمستانی قطعی به نظر برسد.

العالم _ ایران / ورزشی

سیدمهدی رحمتی با ورود وینفرد شفر و قبول سکان هدایت استقلال به عنوان جانشین علیرضا منصوریان باز هم فرصت بازگشت به ترکیب اصلی را پیدا نکرد و با درخشش دروازه بان جوان این تیم روی نیمکت ذخیرها نشست حالا با ادامه بی اعتنایی پیرمرد آلمانی در صدد جدایی و تغییر وضعیت خود برای نیم فصل دوم است.

اخبار پیرامون این بازیکن پرحاشیه استقلال از پیشنهاد وسوسه کننده دو سه تیم لیگ برتری برای نیم فصل دوم حکایت دارد که رفته رفته پروسه جدایی احتمالی او در زمستان را وارد فاز جدیدی کرده است. کاپیتان اول استقلال با توجه به این که بعید به نظر می رسد با درخشش سیدحسین حسینی شانسی برای بازگشت به ترکیب اصلی داشته باشد بدش نمی آید تغییر و تحولی داشته باشد اما در این راه با چند تردید مواجه است.

با این وجود دو سه باشگاه لیگ برتری در تهران و سایر شهرها در این هفته ها به دقت وضعیت رحمتی در استقلال را زیر نظر گرفته و گفته می شود جنگ پنهان دو باشگاه در هفته گذشته برای صید این بازیکن بزرگ به نقطه اوج خود رسیده است تا جایی که این موضوع در اردوی آبی های پایتخت هم به سوژه ای جذاب میان هم تیمی های این بازیکن تبدیل شد.

از آن جا که گفته می شود رحمتی با توجه به مسائل و مشکلات خصوصی ترجیح می دهد در تهران به فوتبال خود ادامه بدهد برخی محافل خبری از توافق نسبی مسئولان باشگا سایپا با گلر سرشناس و نیمکت نشین استقلال خبر دادند اما در این بین سپاهانی ها نیز همچنان در صدد شکار دوباره رحمتی برای نیم فصل دوم هستند بلکه خاطرات خوش گذشته را با این بازیکن تکرار کنند.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها