رئیس شورای اعلای سیاسی یمن:

دستگاه های امنیتی با هر اقدامی علیه امنیت کشور برخورد می کنند/ اوضاع عمومی در پایتخت عادی و بحران، مهار شده است

دستگاه های امنیتی با هر اقدامی علیه امنیت کشور برخورد می کنند/ اوضاع عمومی در پایتخت عادی و بحران، مهار شده است
شنبه 11 آذر 1396 - 20:08

الصامد به شهروندان یمنی در صنعا و ملت یمن اطمینان داد که اوضاع عمومی در پایتخت عادی است و بحران، مهار شده است.

العالم - یمن

صالح الصماد به خبرگزاری سبأ گفت: دستگاه های امنیتی یمن ضمن تقویت امنیت و ثبات، با هر کسی که قصد برهم زدن امنیت را داشته باشد با جدیت برخورد می کنند.

الصماد تأکید کرد که امنیت و ثبات و آرامش عمومی و سلامت شهروندان و حفظ امنیت صنعا مسأله ای استراتژیک برای شورای اعلای سیاسی و دولت نجات است و مقامات مرتبط از هیچ تلاشی در این راه دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به تلاش های اخیر عقلا و اندیشمندان و شیوخ یمن گفت که شورای اعلای سیاسی از این تلاش ها حمایت می کند.

وی همچنین از دعوت سید عبد الملک الحوثی از نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح برای رجوع به حکمت و عقل و ایستادن در کنار ملت یمن و گرفتن فرصت سوء استفاده از اوضاع جاری توسط دشمنان متجاوز قدردانی کرد.

وی از تمام نیروها و گروه های سیاسی و ملت یمن خواست صبور بوده و فریب تبلیغاتی را به دنبال بر هم زدن ثبات و امنیت وطن است مخصوصا در شرایط دشوار فعلی که ناشی از ادامه تجاوز دشمن و توطئه های اوست نخورند.

وی همچنین از تمام اندیشمندان و عقلای یمن خواست با نیروها و گروه های سیاسی ملی و خیرخواه برای مهار بحران موجود و حفظ وحدت یمن و خنثی کردن نقشه های دشمن همکاری کنند.

وی از استانداران و دستگاه های امنیتی در استان های دیگر خواست با تقویت امنیت اجازه ندهند دامنه فتنه به استان ها کشیده شود.

208

پربیننده ترین خبرها