افشای همکاری نیروهای وابسته به صالح با نیروهای اماراتی در یمن

افشای همکاری نیروهای وابسته به صالح با نیروهای اماراتی در یمن
شنبه 11 آذر 1396 - 22:17

"حمزه الحوثی"، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد دستگاه های اطلاعاتی یمن تماس ها و ارتباط های مداوم و مستقیمی را بین فرماندهان وابسته به علی عبد الله صالح با فرماندهان اماراتی از اوایل تجاوز عربستان به یمن رصد کرده اند.

العالم - يمن

به گزارش خبرنگار العالم در یمن "حمزه الحوثی" به شبکه خبری المسیره گفت که امارات بارها چندین محموله سلاح در اختیار شبه نظامیان وابسته به "طارق صالح" قرار داده اند و این محموله ها از راه های خاصی که توسط دستگاه های اطلاعاتی یمن رصد شده اند، از استان های جنوبی از طریق ضالع و إب به صنعا قاچاق شده اند.

الحوثی افزود: نیروهای وابسته به صالح طی مدت گذشته چندین بار با فرماندهان وابسته به امارات که در استان ضالع مستقر شده بودند، دیدار کردند.

این مقام یمنی خاطرنشان کرد که حمایت امارات از شبه نظامیان وابسته به طارق صالح به جایی رسیده بود که چندین اردوگاه برای آموزش شبه نظامیان طارق در مناطق تحت اشغال مزدوران سعودی امریکایی در استان شبوه و یک اردوگاه هم در منطقه العود در استان "إب" راه اندازی کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد که از جمله مصادیق این حمایت، اعزام 830 نفر از شبه نظامیان طارق به اردوگاه های آموزشی امارات در استان عدن است. برخی از این افراد پس از آموزش به صنعا و برخی دیگر به استان "إب" برگشتند.

208

پربیننده ترین خبرها