بازداشت 13 بحرینی بخاطر شرکت در تجمع

بازداشت 13 بحرینی بخاطر شرکت در تجمع
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 05:50

نيروهاي امنيتي بحرين 13 جوان را به اتهام شرکت در تجمعات اعتراض آميز بازداشت و براي هريک از آنها تا سه ماه زندان تعيين کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، دادستاني كل بحرين حكم حبس 2 جوان بحريني را به اتهام شرکت در تجمعات صادر كرد.

پیش از این نیز دادگاه جنايي بحرین 11 نفر ديگر را به اتهام تجمع به 2 ماه حبس محکوم کرده بود.

اتهام این افراد شرکت در مراسم تشییع يك شهروند بحريني است كه در منطقه ستره توسط نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه با حمايت اشغالگران سعودي به شهادت رسيده بود.

اعضای خانواده این 2 جوان که اخیرا بازداشت شده اند، اظهار داشتند: نيروهاي امنيتي به خانه آنها حمله كرده و گاز اشك آور شليك كردند.

اعضای این خانواده افزودند: نیروهای امنیتی همچنین یکی دیگر از اعضای خانواده ما را بازداشت كردند.

اعضای خانواده اين 2 جوان تاكيد كردند كه به دليل شلیک گاز اشك آور خدمتكار آنها از ناحيه سينه دچار سوختگي و يك خانم سالمند هم دچار خفگي شديد شده است.

زهرا خضير وكيل بحريني تاكيد كرد كه دادگاه  جنايي به رياست عماد خولي حكم حبس 11 نفر را به مدت 2 ماه صادر كرده است و اين درحالي است كه هم اکنون 3 ماه از بازداشت اين افراد مي گذرد.

وي افزود: اين 11 نفر در مراسم تشييع پيكر يكي از شهيدان منطقه ستره شركت كرده بودند که نيروهاي امنيتي آنها را به اتهام حضور در تجمعات بازداشت کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها