تاکید شخصیت های استان ذمار بر حمایت از ارتش و کمیته های مردمی یمن

تاکید شخصیت های استان ذمار بر حمایت از ارتش و کمیته های مردمی یمن
يکشنبه 12 آذر 1396 - 21:39

بزرگان و ریش سفیدان استان ذمار در یمن، حمایت خود را از ارتش یمن و کمیته های مردمی در دفاع از کشور در مقابله با متجاوزان سعودی و خیانتکاران و شبه نظامیان خرابکار اعلام کردند.

العالم - یمن 

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، بزرگان و ریش سفیدان استان ذمار دریمن روز یکشنبه در بیانیه ای درباره دنباله روی از شبه نظامیان خرابکار که قصد ضربه زدن به امنیت و ثبات کشور را دارند، هشدار دادند.

بزرگان و ریش سفیدان استان ذمار صبح روز یکشنبه طی تجمع قبیله ای گسترده در شهر ذمار ، بر حمایت خود از نیروهای امنیتی در برقراری امنیت وثبات در کشور و جلوگیری از تحرکات خائنان نادیان فتنه برای ناامن کردن کشور و برهم زدن ثبات یمن تاکید کردند.

شخصیت های قبیله ای و اجتماعی و بزرگان استان ذمار مخالفت خود را با خیانت و فتنه گری اعلام و تاکید کردند که با استقامت دربرابر خائنان و عاملان فتنه و جنگ خواهند ایستاد و دراین راه از اعزام نیروی بیشتر و کاروان های حامل مواد غذا به جبهه های جنگ تا زمان پیروزی کوتاهی نخواهند کرد.

بزرگان و شخصیت های سیاسی و اجتماعی استان ذمار همچنین تاکید کردند که اجازه نخواهند داد که خون شهدای ارتش و کمیته های مردمی پایمال شود.

دراین تجمع، شیخ همدان الأكوع ناظر اجتماعی انصار الله دراستان ذمار، شيخ عباس العمدی رئیس شورای همبستگی قبیله ای دراین استان وجمعی از بزرگان و شخصیت های اجتماعی و سیاسی معروف این استان حضور داشتند.

215

پربیننده ترین خبرها