حمله ارتش سوریه به مواضع النصره در حومۀ حماه

حمله ارتش سوریه به مواضع النصره در حومۀ حماه
دوشنبه 13 آذر 1396 - 04:34

ارتش سوریه مواضع تروریست های جبهه النصره را در حومه شهر حماه منهدم کرد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از حماه، یگان های ارتش سوریه مواضع و استحکامات دفاعی تروریست های جبهه النصره را در اطراف شهرک الرهجان در حومه شهر حماه منهدم و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

خبرنگار سانا مستقر در شهر حماه گزارش داد یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود روز یکشنبه مخفیگاه ها و استحکامات دفاعی عناصر جبهه النصره را در حومه شهرک الرهجان در 70 کیلومتری شمال شرق شهر حماه منهدم کردند.

خبرنگار سانا افزود: حملات نظامی یگان های ارتش سوریه علیه مواضع تروریست های النصره در حومه شهر الرهجان با پشتیبانی گسترده جنگنده های نیروی هوایی سوریه انجام گرفت.

بر اساس گزارش خبرنگار سانا، در این عملیات تعداد زیادی ازعناصر جبهه النصره کشته و یا زخمی و مخفیگاه ها و تجهیزات نظامی آنان منهدم شدند.

شهرک الرهجان واقع در حومه شهر سلمیه یکی از خطرناک ترین پایگاه های عناصر جبهه النصره در حومه شرقی شهر حماة به شمار می رود و تروریست ها از این منطقه به روستاها و محله های مسکونی مجاور حمله می کنند.

 یگان های ارتش سوریه و همپیمانان آن از ابتدای ماه نوامبر عملیات نظامی گسترده ای را بر ضد گروههای تروریستی درمناطق میان حومه شمال شرق حماة و حومه جنوب شرق حلب آغاز و در این مدت پیروزی های بزرگی کسب کردند و توانستند دهها روستا و شهرک را از کنترل تروریست های النصره خارج کنند و تعداد زیادی از آنان را به هلاکت برسانند.

 در همین حال بمب افکن های راهبردی و دورپرواز روسیه روز یکشنبه مواضع تروریست های پراکنده وهابی صهیونیستی داعش را در حومه دیرالزور بمباران کردند.

 وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شش فروند بمب افکن دورپرواز از نوع توپولوف ام 3 نیروی هوایی این کشور مواضع تروریست های وهابی صهیونیستی داعش را در جنوب شرق دیرالزور بمباران کردند.

 وزارت دفاع روسیه افزود بمب افکن های راهبردی این کشور با حمایت و پوشش هوایی جنگنده های سوخوی 30 اس ام روسیه مستقر در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه مواضع، انبارهای سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی عناصر داعش را در جنوب شرق دیرالزور منهدم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها