حضورگسترده مردم یمن در تظاهرات امروز صنعا پس از شکست فتنه + فیلم

سه شنبه 14 آذر 1396 - 17:58

تظاهرات گسترده مردمی در یمن در پی شکست طرح توطئه علیه ملت یمن و انصارالله آغاز شد.

العالم . یمن

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد که در تظاهرات امروز عصر در صنعا در خیابان فرودگاه که برای تاکید بر وحدت یمنی ها برگزار شده است، شاهد حضور گسترده مردمی و نیز سیاستمداران هستیم. این تظاهرات تحت نام "خدای را سپاس می گوییم که طرح توطئه را پشت سرگذاشتیم و آتش فتنه را فرونشاندیم" برپا شد. 

مردم همچنان عازم خیابان فرودگاه می شوند تا در تظاهرات شرکت کنند. شرکت کنندگان پرچم های یمن به دست گرفتند و شعارهایی در مخالفت با سیاست آمریکا در منطقه سرمی دادند و پلاکاردهایی در تحریم کالاهای آمریکا و رژیم اشغالگر حمل می کردند.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه روز گذشته از ملت یمن خواست تا در تظاهرات امروز سه شنبه مشارکت کنند.

کمیته ساماندهی نیز در پاسخ به درخواست رهبر انصارالله، خیابان فرودگاه در صنعا را محل برگزاری تظاهرات تعیین کرد؛ و هدف این تظاهرات را "شکرگذاری به خاطر پشت سرگذاشتن این محنت و فرونشاندن فتنه و شکست طرح تخریبی علیه یمن برای ایجاد بی ثباتی و ناامنی و بهم زدن صلح و آسایش اجتماعی در کشور " عنوان کرد.

کمیته ساماندهی از تمام شهروندان خواست تا با حضور فعال در تظاهرات پیامی به دشمن و مزدورانش ارسال کنند مبنی بر اینکه ملت یمن می تواند تمام طرحهای خصمانه دشمن را به شکست بکشاند.

210

پربیننده ترین خبرها