هشدار آمریکا به اتباع خود در قدس اشغالی

هشدار آمریکا به اتباع خود در قدس اشغالی
چهارشنبه 15 آذر 1396 - 02:17

واشنگتن به کارکنان کنسولگری آمریکا و خانواده های آنها در قدس اشغالی دستور داده از تردد در این شهر و کرانه باختری خودداری کنند.

العالم - آمریکا

کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی به دلیل نگرانی از ناآرامی ها درباره تصمیم احتمالی این کشور برای انتقال سفارت به قدس اشغالی، به کارکنان و خانواده های آنها هشدار داده است از ترددهای شخصی در این شهر یا کرانه باختری خودداری کنند.

به گزارش آسوشیتدپرس از قدس اشغالی، گروه های فلسطینی تهدید کرده اند در صورتی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد و یا برنامه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی را اجرایی کند، تظاهرات گسترده ای به راه می اندازند. انتظار می رود ترامپ در روز چهارشنبه درباره این موضوع سخنرانی کند.

در بیانیه منتشر شده روز سه شنبه، کنسولگری آمریکا گفت کارکنان دولتی می توانند به دلیل موارد کاری ضروری و فقط با تدابیر امنیتی بیشتر در سطح شهر تردد کنند.

در این بیانیه هشدار آمیز همچنین از شهروندان آمریکا درخواست شده است از حضور در اماکن عمومی و یا مناطقی که نیروهای پلیس و ارتشی استقرار دارند، خودداری کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها