عضو کمیته روابط خارجی حزب آزادی و عدالت مصر:

مصاحبه نکرده‌ام، هاآرتص دروغ می‌گوید

مصاحبه نکرده‌ام، هاآرتص دروغ می‌گوید
جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 12:42

وليد الحداد عضو کميته روابط خارجي حزب آزادي و عدالت شاخه سياسي جماعت اخوان المسلمين مصر ضمن تکذيب هر گونه مصاحبه با روزنامه هاآرتص چاپ سرزمين‌هاي اشغالي، اين روزنامه را به دروغ‌گويي متهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از پایگاه خبری محیط، روزنامه هاآرتص روز پنج‌شنبه به نقل از الحداد نوشته بود «امکان قبول وجود دولت اسرائیل به شرط همکاری برای حل مساله فلسطین وجود دارد و حزب آزادی و عدالت هیچ تصمیمی برای لغو معاهده کمپ دیوید ندارد» که این مساله با تکذیب این عضو حزب آزادی و عدالت مصر مواجه شد.

الحداد همچنین خبر روزنامه المصریه را در مورد نسبت خانوادگی میان وی و عصام الحداد عضو دفتر ارشاد جماعت اخوان رد کرد و آن را صرفاً یک تشابه اسمی برشمرد. وی در صفحه رسمی حزب آزادی و عدالت در شبکه فیس بوک از نشریات مصری خواست تا در مورد آنچه که منتشر می‌کنند، دقت بیشتری داشته باشند.

الحداد همچنین گفت وی در دیدار با یک گروه لهستانی به آنها گفته بود که حزب آزادی و عدالت به کمپ دیوید به عنوان یک معاهده دوجانبه احترام خواهد گذاشت و این در صورتی است که طرف دیگر نیز این مساله را قبول داشته باشد نه اینکه سربازان مرزی ما را هدف گلوله قرار بدهد و بکشد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها