اسماعیل هنیه:

اسرائیل اصلا زمینی ندارد که قدس بخواهد پایتخت آن باشد / انتقال سفارت به قدس یعنی عبور از تمامی خطوط قرمز

اسرائیل اصلا زمینی ندارد که قدس بخواهد پایتخت آن باشد / انتقال سفارت به قدس یعنی عبور از تمامی خطوط قرمز
چهارشنبه 15 آذر 1396 - 16:28

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: عملی شدن تصمیم دولت آمریکا علیه قدس ، آغاز زمان تحولات وحشتناک در سطح منطقه خواهد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

اسماعیل هنیه با ارسال پیامی به سران کشورهای عربی و اسلامی، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی، دبیر کل اتحادیه عرب، هیات ها و سازمان های عربی و بین المللی تاکید کرد که ملت فلسطین اجازه پیاده شدن این توطئه را نخواهد داد و از هر وسیله و ابزاری برای دفاع از سرزمین و مقدسات خود استفاده خواهد کرد.

وی افزود: دولت آمریکا در طول تاریخ این کشور ثابت کرده است که آشکارا از رژیم صهیونیستی جانبداری می کند و همواره از برنامه های نژاد پرستانه و جنایتکارانه آن علیه ملت فلسطین و مواضع رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.

هنیه این تصمیم را مخالفت آشکار با تمامی کنوانسیون ها و قوانین بین المللی و تحریک احساسات امت عربی و اسلامی دانست و گفت تصمیم اخیر دولت آمریکا شعله های خشم را در برابر رژیم صهیونیستی برخواهد افروخت.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نشان کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی تشدید خطرناک تجاوزات است که بر روی اقدامات و طرح های جنایتکارانه دولت تندروی بنیامین نتانیاهو در زمینه یهودی سازی قدس سرپوش خواهد گذاشت.

اسماعیل هنیه از کشورها، موسسات و امت عربی و اسلامی خواست با عمل به مسئولیت تاریخی خود در قبال قدس اشغالی، در صف واحد در برابر مواضع دولت آمریکا که به صراحت از رژیم صهیونیستی جانبداری می کند، بایستند.

وی همچنین خواستار به رسمیت نشناختن این تصمیم خطرناک و تلاش برای مخالفت و محکوم کردن آن شد و بر لزوم تلاش برای بسیج مواضع طرف های عربی و اسلامی به منظور اعمال فشار علیه دولت آمریکا به منظور متوقف کردن این تصمیم تاکید کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد: عملی شدن تصمیم دولت آمریکا علیه قدس ، آغاز زمان تحولات وحشتناک در سطح منطقه خواهد بود،  از نظر ما اسرائیل اصلا زمینی ندارد که قدس بخواهد پایتخت آن معرفی شود.

پربیننده ترین خبرها