نویسنده و تحلیلگر سوری:

سیاست تروریستی حامیان حمله به سوریه

سیاست تروریستی حامیان حمله به سوریه
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 17:06

يک تحليلگر سياسي سوري تاکيد کرد که آمريکا و ديگر حاميان دخالت نظامي در سوريه در تلاشند تا گروه‌هاي تروريستي را براي شکست راه حل مسالمت آميز در سوريه بکار گيرند.

«محی الدین محمد» روز شنبه در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم در دمشق، اظهار داشت: آمریکا و دیگر حامیان دخالت نظامی در سوریه پس از ناکامی در قرار دادن سوریه تحت فصل هفت منشور سازمان ملل و گشودن راه برای دخالت نظامی در سوریه، در تلاشند تا با استفاده از گروه‌های تروریستی هر تلاشی را برای موفقیت راه حل مسالمت آمیز در  این کشور ناکام گذارند.
تحلیلگر سیاسی سوری، افزود: دولت سوریه همه امکانات خود را برای موفقیت ماموریت ناظران بین المللی ارائه می‌کند، اما مشکل واقعی تنش سیاسی است که آمریکا و متحدانش در منطقه علیه سوریه ایجاد کرده اند.
محی الدین محمد خاطر نشان کرد: گروه‌های تروریستی از قبل از دهه 90 قرن پیش برای ایجاد  بی‌ثباتی در سوریه و برخی مناطق دیگر در منطقه به کار گرفته شده‌اند. آمریکا و متحدانش سوریه و مردم آن را به خاطر مقاومت در برابر طرح‌های آمریکایی و اسرائیلی مجازات می‌کنند.
تحلیلگر سیاسی سوری گفت: هیئتی از مخالفین ملی گرای داخل سوریه برای مذاکره به مسکو رفته‌اند و برای گفت‌و‌گو، برنامه ریزی برای آینده سوریه و مشارکت در عرصه سیاسی اعلام آمادگی کرده‌اند.
04/28- 11: 38

 



پربیننده ترین خبرها