تصادف زنجیره‌ای 56 خودرو در محور قزوین – کرج

تصادف زنجیره‌ای 56 خودرو در محور قزوین – کرج
جمعه 17 آذر 1396 - 10:30

بامداد امروز جمعه ساعت 1:03 تصادف زنجیره‌ای بین 56 خودرو در اتوبان قزوین – کرج رخ داد که 215 نفر در این تصادف حادثه دیدند.

العالم - ایران

شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اعلام این خبر اظهار کرد: برخورد زنجیره‌ای 56 خودرو در قزوین - آبیک - میرپنجی کیلومتر 45 اتوبان قزوین – کرج، لاین جنوبی (زیر پل آمادگاه) بین دو تریلی، چهار کامیونت و 50 سواری رخ داده است.

به گفته وی،  تعداد حادثه دیدگان در این تصادف زنجیره‌ای 215 نفر بوده است که 12 نفر آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز به عملیات امداد و نجات 80 تیم ( 270 نفر) از نیروهای این سازمان از چهارشنبه گذشته تا 7 صبح امروز جمعه در11 استان متأثر در برف و کولاک اشاره کرد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان در برف و کولاک دو روز گذشته متأثر بودند که هلال احمر در 46 محور در 11 استان ذکر شده امدادرسانی خود را انجام داده است.

به گفته وی، این امدادرسانی‌ها به 5780 نفر صورت گرفته است و در این راستا 122 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. ضمن اینکه از بین امدادرسانی‌ها پنج تن به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در خاتمه عنوان کرد: ماموران این سازمان با 748 دستگاه اقدام به رهاسازی خودروها از برف کرده‌اند.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها