حمایت از تروریستها در سوریه ادامه دارد

حمایت از تروریستها در سوریه ادامه دارد
دوشنبه 11 ارديبهشت 1391 - 18:32

سردبير روزنامه "الثوره" سوريه با تأکيد بر ادامه حمايتهاي خارجي از عناصر و گروه هاي مسلح در اين کشور، گفت: "كوفي عنان" بايد در قبال انفجارهاي تروريستي سوريه واكنش نشان دهد .

"علي قاسم" شامگاه دوشنبه در مصاحبه با شبكه العالم با اشاره به این که كوفي عنان و هيأت ناظران تعهد دادند که طرف های حامی گروه هاي مسلح سوريه را به متوقف كردن این حمايت ها ملزم کنند، گفت: مفادی از پروتوکل امضا شده بین دولت سوریه و سازمان ملل متحد، وجود دارد كه گروه هاي مسلح به آن پايبند نيستند؛ لذا لازم است عنان و ناظران در قبال این امر موضعی شفاف اتخاذ کنند.

سردبير روزنامه الثوره گفت: برخي كشورهاي عربي و غربي همچنان از گروه هاي مسلح در سوريه حمايت مي كنند، و هر زمان كه اروپا و آمريكا درباره طرح كوفي عنان ابراز نگراني كنند، اين پيام را به گروه هاي مسلح سوريه مي رسانند كه حملات تروريستي خونبارتري را انجام دهند.

علی قاسم گفت: گروه هاي مسلح به هيچ طرح و توافقي پايبند نيستند؛ و حاميان اين گروه ها مخالف موفقيت طرح كوفي عنان هستند .

علی قاسم خاطرنشان کرد: گروه هاي مسلح از دوازدهم آوريل كه طرح كوفي عنان اجرایي شد ، بيش از يك هزار و 500 بار اين طرح را نقض كرده اند، كه اين امر بايد در گزارش آتي كوفي عنان درج شود .

انفجارهاي امروز مقابل يك مركز امنيتي و يكي از ميادين شهر ادلب در شمال غرب سوريه 20 كشته برجاي گذاشت. امروز همچنین یک گروه مسلح به بانك مركزي در دمشق حمله كردند .

 

 tt-30-17:34



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها