خط و نشان مدیرفنی بادران برای پرسپولیس

خط و نشان مدیرفنی بادران برای پرسپولیس
پنج‌شنبه 23 آذر 1396 - 09:37

مدیرفنی بادران گفت: با تیمی در جام حذفی بازی داریم که همه پست هایش نقطه قوت است و هیچ نقطه ضعفی ندارد اما ناامید نیستیم و بازی خودمان را می کنیم.

العالم _ ایران / ورزشی

تیم های پرسپولیس و بادران در دور یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم از لیگ برتر و دسته یک، با بیشترین گل زده بهترین خط حمله را به خود اختصاص داده اند. تقابل این دو تیم با خط حمله های آتشین شان قطعا یکی از مسابقات جذاب این هفته را رقم خواهد زد.

بهرام میرشیبانی درباره آخرین شرایط فنی این تیم و رویارویی با بهترین تیم دو فصل اخیر لیگ برتر حرف زد.

متن صحبتهای وی را در ادامه از نظر می گذرانید:

*از هر نظر آماده بازی هستیم

تیم مان شرایط خوبی دارد. نه محرومی داریم نه مصدوم. همه در بالاترین وضعیت آمادگی هستند و فکر می کنم در روزهای خوبی به این بازی رسیدیم. شاید اگر در تاریخی که همه تیم ها دور یک هشتم را برگزار کردند(آبان ماه) به مصاف پرسپولیس می رفتیم، در این سطح از آمادگی نبودیم. نتایج تیم مان در لیگ دسته یک هم گویای این مهم است.

*پرسپولیس نقطه ضعف ندارد

اینکه بخواهیم به کدام نقطه از تیم پرسپولیس فشار بیاوریم کار دشواری است چون این تیم اصلا نقطه ضعف ندارد و همه اش نقطه قوت است. بازی هم که در ورزشگاه آزادی است و این کار را برای ما دشوارتر می کند.

*به تیم مان ایمان داریم

یکی از حُسن های تیم ما داشتن بازیکنانی با تجربه بازی در لیگ برتر است. تقریبا همه آنها در آزادی بازی کرده اند و با فضای این ورزشگاه آشنایی دارند و اینگونه نیست که اولین تجربه شان را پشت سر بگذارند. با این همه تماشاگران ما نیز در بازی از تیم حمایت خواهند کرد!

*لیگ یکی ها کم از لیگ برتری ها نیستند

آنهایی که مسابقات لیگ یک را دنبال می کنند تأیید می کنند که سطح مسابقات این لیگ کم از لیگ برتر نیست و تازه این فوتبال های زیبا در زمین های بد، شهرهای دور افتاده و وضعیت نه چندان مطلوب برگزار می شود.

*ما پیکان را بردیم بعد پرسپولیس به این تیم باخت

وقتی ما پیکان را شکست دادیم(3-1) بعد از دیدار با ما همان تیم پیکان به دیدار پرسپولیس رفت و پرسپولیس را شکست داد. بازیکنان ما خودباوری لازم برای رویارویی با تیم های لیگ برتری را دارند.

*دنبال دفاع کردن نیستیم

با توجه به تعداد گل های زده تیم ما، مشخص است که ربیعی(سرمربی تیم) دنبال دفاع کردن نیست و سیستم بازی مان روبه جلو و تهاجمی است. می دانیم پرسپولیس بازیکنان ملی پوش زیادی دارد ولی این دلیل نمی شود که آنها را شکست ندهیم.

*روز بد پرسپولیس را از خدا می خواهیم

خدا کند روز بد پرسپولیس باشد فوتبال رو ندارد. گاهی اوقات برخی تیم ها روز خوب شان است که امیدواریم این اتفاق برای ما در روز بازی رخ بدهد و پرسپولیس هم 50 درصد تیم همیشگی اش باشد.

*تقابل با دفاع پرسپولیس زیباست

قطعا تقابل خط حمله ما که در لیگ یک بهترین است با بهترین دفاع لیگ برتر هم جالب توجه خواهد بود. البته من زمانی که سید جلال حسینی در نفت بود از نزدیک با او کار کرده ام و به توانایی هایش آشنا هستم. ولی خب ما هم دنبال مسیرهایی برای رسیدن به گل هستیم.

*20 روز است روی پرسپولیس کار می کنیم

برنامه ویژه ای برای بازی با پرسپولیس داریم و اینگونه نیست که ظرف همین چند روز درباره این تیم فکر کرده باشیم. اگر فوتبال روز خوبش را به ما نشان بدهد شاید کار بزرگی در دیدار با پرسپولیس انجام بدهیم.

مشرق

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها