تظاهرات اعتراض آمیز در داخل اراضی 48 فلسطین

تظاهرات اعتراض آمیز در داخل اراضی 48 فلسطین
شنبه 25 آذر 1396 - 11:29

هزاران شهروند فلسطینی در داخل اراضی 48 در چندین روستا و شهرک در اعتراض به تصمیم آمریکا برای قدس و انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس تظاهرات کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری های فلسطینی در شهر سخنین تظاهراتی با شرکت گسترده شهروندان فلسطینی از جناح ها و گروه های سیاسی مختلف با عنوان "قدس پایتخت فلسطین" برگزار شد. اهالی مناطق النقب، المثلث، الساحل و الجلیل در اراضی 48 در این تظاهرات شرکت کرده بودند.

این تظاهرات از مقابل مسجد النور آغاز و به سمت بنای یادبود شهدای روز زمین حرکت کرد.

این تظاهرات در راستای فعالیت های کمیته عالی پیگیری و مقابله با تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس راه افتاد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها شعارهایی در حمایت از قدس و محکومیت تصمیم آمریکا نوشته شده بود.

در شهر الناصره، بزرگترین شهر عربی در شمال فلسطین اشغال شده در سال 48، تظاهراتی در اعلام همبستگی با قدس و علیه تصمیم آمریکا برای قدس برگزار شد.

این تظاهرات از مسجد السلام آغاز شده و تظاهرات کنندگان با شعارهایی علیه تصمیم آمریکا برای قدس از خیابان های شهر عبور کردند.

قرار است امروز شنبه نیز تظاهرات اعتراض آمیزی در چند شهر و روستای فلسطینی برگزار شود؛ از جمله شهر یافا شاهد تظاهرات اعتراض آمیز خواهد بود.

208

پربیننده ترین خبرها