با حضور رییس مجلس و وزیر صنعت؛

ایران خودرو تولید دو محصول جدید را آغاز کرد

ایران خودرو تولید دو محصول جدید را آغاز کرد
شنبه 25 آذر 1396 - 10:15

تولید دنا پلاس توربو شارژ و پژو ٢٠٧ صندوق دار اتوماتیک دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز - شنبه - با حضور علی لاریجانی رییس مجلس و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

همزمان با بازدید رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت از گروه صنعتی ایران خودرو، تولید انبوه این دو محصول جدید این گروه صنعتی آغاز شد.
در این بازدید جمعی از اعضای کمیسیون صنایع ومعادنن مجلس نیز حضور دارند.
علی لاریجانی رییس مجلس، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع مجلس قرار است در این مراسم آغاز تولید دنا پلاس توربو شارژ و پژو ٢٠٧ صندوق دار اتوماتیک سخنرانی کنند.
به گزارش ایرنا، شرکت ایران خودرو با استفاده از فناوری روز خودروسازان اروپایی، اقدام به طراحی و تولید تیپ جدیدی از خودروی دنا پلاس مجهز به موتور پرقدرت توربوشارژ کرده است.
محصول جدید دناپلاس توربو شارژ ضمن برخورداری از ایمنی و تجهیزات بالا، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژر بوده و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.
در واقع یکی از اهداف شرکت در عرضه این محصول، افزایش کارایی قوای محرکه خودروی دنا پلاس از طریق نصب سامانه توربوشارژ بر روی آن است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها