درپی وخامت اوضاع جسمانی

انتقال 10 اسیر فلسطینی به بیمارستان

انتقال 10 اسیر فلسطینی به بیمارستان
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 08:16

10 نفر از اسيران فلسطيني که در زندانهاي رژيم صهيونيستي اعتصاب غذا کرده اند، به علت وخامت اوضاع جسمي به بيمارستان منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، ریاض منصور سفير تشكيلات خودگردان فلسطين در سازمان ملل متحد از شوراي امنيت خواست به سرنوشت این 10 اسیر فلسطيني توجه نشان دهد.

رياض منصور در نامه اي به آگشين مهدي اف سفير جمهوري آذربايجان و رئيس دوره اي شوراي امنيت اعلام كرد جان تعداد زیادی از اسیران فلسطینی كه از پنجاه و نه تا شصت روز قبل اعتصاب غذاي خود را آغاز كرده اند؛ در خطر است.

رياض منصور به وضع جسماني وخيم 10 اسير فلسطيني در زندان الرمله و انتقال آنها از زندان به بيمارستان اشاره و خاطرنشان كرد: دو تن از آنها يعني بلال دياب و ثائر حلاحله از بيست و نهم فوريه در اعتصاب غذا هستند.

وي تصريح كرد: آنها مقدار قابل توجهي از وزن خود را از دست داده اند و از ناراحتي عصبي و كاهش فشار خون رنج مي برند.

ثائر حلاحله سي و چهار ساله و بلال دياب بيست و هفت ساله روز پنجشنبه در دادگاه رژيم صهيونيستي حاضر شدند كه درخواست آزادي آنها را رد كرده است.

ریاض منصور از رژیم صهیونیستی خواست به تعهدات خود بر اساس حقوق بين الملل عمل و تا جايي كه مي تواند سلامت اسیران فلسطینی را حفظ كند.

در همين حال، جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) هم تهديد كرد: اگر هر يك از اسيران فلسطيني كه در زندان هاي رژيم صهيونيستي اعتصاب غذا كرده اند، شهيد شوند، واكنش نشان خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها