خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد:

خارج شدن مناطق جدید از کنترل تروریست ها

خارج شدن مناطق جدید از کنترل تروریست ها
شنبه 25 آذر 1396 - 19:08

ارتش سوریه و هم پیمانانش درمحور مقاومت با ادامه عملیات خود در حومه جنوب شرق ریف ادلب ، روستاهای "رسم السيالة" و"عبيدة" و ارتفاعات آن ها را در غرب خناصر تحت کنترل خود درآوردند.

العالمسوریه

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در سوریه، تحت کنترل درآوردن این روستاها به دنبال درگیری با عناصر جبهه النصره و گروه های مرتبط با آن صورت گرفت.

خبردیگر اینکه، گروه های مسلح با شلیک چند گلوله خمپاره به مناطق الحمدانیه و جمعیه الزهراء در شهر حلب، خساراتی را به این مناطق وارد کردند.

ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین به عملیات خود درحومه جنوب شرق ادلب ادامه داده و روستای تل خنزیر واقع در غرب تله السیرتیل را پس از درگیری با عناصر جبهه النصره و گروه های مرتبط با آنان، تحت کنترل خود در آوردند.

نیروهای ارتش سوری همچنین تپه های المنطار و الزیات درجنوب شرق روستای "مغر المير" واقع درجنوب غرب ریف دمشق را پس از درگیری با عناصر جبهه النصره و گروه های مرتبط با آنان، از سلطه تروریست ها خارج کردند.

این درحالیست که نیروهای سوری برای پیشروی به منظور تقویت کنترل خود در دیگر تپه های باقی مانده در سلطه گروه های مسلح در اطراف روستای مغر المیر ادامه می دهند.

215

پربیننده ترین خبرها