افتخار امارات به نیروهای ضد مردمی سپر جزیره

افتخار امارات به نیروهای ضد مردمی سپر جزیره
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 13:08

رييس امارات، همکاري و مشارکت فعال در نيروهاي سپر جزيره که فقط سرکوب خيزش مسالمت آميز مردم بحرين را در کارنامه خود دارد، مايه افتخار و اقتدار امارات دانست.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان" در مراسم سی و ششمین سالگرد اتحاد نیروهای نظامی امیرنشین ها، یعنی 4 سال پس از تأسیس امارات در حدود 40 سال قبل ، گفت: مهارتها و توانایی های علمی و آموزش های عملی، این نیروها را در مصاف ارتش های پیشرفته از نظر آموزش، و تجهیزات قرار می دهد و آنها را برای انجام مأموریت ها در دفاع از میهن و امنیت و ثبات و همچنین حفظ امنیت منطقه ای و بین المللی بعنوان مکمل امنیت ملی آماده می کند.

شیخ خلیفه مدعی شد: نیروهای ما با توجه به سلاح و تجهیزاتی که در اختیار دارد، نقشی فعال در منطقه داشته و با مشارکت در عملیات نیروهای سپر جزیره بعنوان یکی از راهکارهای همکاری نظامی بین کشورهای شورای همکاری، همه را غافلگیر کرد.

این ادعای شیخ خلیفه درحالی مطرح می شود که تنها عملیات ثبت شده در کارنامه نیروهای سپر چزیره سرکوب مردم بی دفاع و مسالمت جوی بحرین است. عملیاتی که کاملا برخلاف هدف و شعار بود که سپر جزیره به خاطر آن تأسیس شد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها